Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@14:34:51 GMT

نمرات بازیکنان استقلال؛ رضاوند بالاترین نمره

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۷۵۵۰

سایت یازده با توجه به نمایش هر بازیکن با دادن نمره میزان کیفیت آنها را ارزیابی کرد

 به گزارش "ورزش سه"، سایت یازده پس از پایان بازی نمرات بازیکنان تیم استقلال را با توجه به کیفیت فنی هر بازیکن منتشر کرد است و کیفیت آنها را ارزیابی کرد.


 نمرات تیم استقلال پس از شکست مقابل تیم فوتبال الاهلی به ترتیب زیر بوده است:


آرش رضاوند: 7.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5
ارسلان مطهری: 7.3
مسعود ریگی: 7.2
وریا غفوری: 6.9
میلاد زکی پور: 6.7
شاهین طاهر خانی و روزبه چشمی: 6.6
بودوروف: 6.6
سید حسین حسینی: 6.00
 علی دشتی: 5.9
 محمد دانشگر: 5.6

 

همچنین دو بازیکن تعویضی استقلال یعنی زکزیا مرادی (6.2) و مرتضی تبریزی نمره (6:00) را از این سایت دریافت کردند و در مجموع به تیم استقلال نمره 6.5 را دادند.


 به این ترتیب آرش رضاوند با بازی خوبی که دراین دیدار از خود به نمایش گذاشت به عنوان بهترین بازیکن استقلال در زمین شناخته شد.

 

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی بعد از پیروزی 6 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، دست پیدا کردیم.

او با انتقاد از کف‌پوش سالن بانکوک آرنا عنوان کرد: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری زیاد، موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم؛ توپ و کفش بازیکن روی این زمین‌گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریت‌شان را انجام دادند.

شمسایی در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، اظهار کرد: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست؛ چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد، رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

او تاکید کرد: من به‌عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • اتوکلاو پسماندهای پزشکی به صورت مرتب در حال انجام است/ بالاترین استاندارهای جهانی را داریم
  • گلایه از اجرا نشدن قانون در سازمان سنجش
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!