Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@14:51:03 GMT

بایرن مونیخ وضعیت ورنر را زیر نظر دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۷۶۵۶

بایرن مونیخ وضعیت ورنر را زیر نظر دارد

خبرگزاری میزان- باشگاه بایرن مونیخ وضعیت مهاجم آلمانی تیم فوتبال لایپزیگ را زیرنظر دارد. تاریخ انتشار: 23:01 - 28 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۳۷۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، نشریه آلمانی «کیکر» خبر دارد بایرن مونیخ از مذاکرات لیورپول با لایپزیگ به منظور انتقال تیمو ورنر به آنفیلد، اطلاع دارد و برای همین مسئولان این باشگاه وضعیت این مهاجم آلمانی را که گفته می‌شود تابستان گذشته در فهرست خرید باواریایی‌ها قرار داشته، زیرنظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقم بند فسخ قرارداد ورنر که تا سال ۲۰۲۳ با لایپزیگ اعتبار دارد، ۶۰ میلیون یورو است، اما نمایش خیره‌کننده این مهاجم جوان در ترکیب این تیم، نظر یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول را به خود جلب کرده و از مسئولان این تیم خواسته در مهلت نقل و انتقالات تابستانی با پرداخت بند آزادسازی، ورنر را به لیگ برتر انتقال دهند.

پیش از این گفته می‌شد این مهاجم ۲۳ ساله تابستان گذشته در فهرست خرید بایرن مونیخ قرار داشته، اما این باشگاه اقدامی برای جذب او انجام نداد تا در نهایت ورنر قراردادش را تا سال ۲۰۲۳ با لایپزیک تمدید کند.

تیمو ورنر که فصل جاری در مجموع ۳۱ بازی که برای لایپزیگ به میدان رفته ۲۵ گل به ثمررسانده یک بار در سال ۲۰۱۹ پیشنهاد لیورپول را رد کرده بود، زیرا از حضور در ترکیب اصلی این تیم اطمینان نداشت، اما به نظر می‎رسد لیورپول و لایپزیک برای این انتقال به توافق رسیده‌اند و این مهاجم آلمانی در انتهای فصل جاری راهی آنفیلد خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
رئیس بایرن‌مونیخ: سانه را می‎خواهیم اما باید وضعیت او را بعد مصدومیت بررسی کنیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بایرن مونیخ تیمو ورنر بایرن مونیخ لیورپول لایپزیگ مهاجم آلمانی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل یورب فرتسن به بایرن مونیخ (اونیون برلین 1-5 بایرن مونیخ)

گل یورب فرتسن به بایرن مونیخ (اونیون برلین 1-5 بایرن مونیخ)

دیگر خبرها

  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ
  • مهاجم لیورپول در هلند، لانه موش اجاره می‌دهد!
  • انصراف بایرن: زیدان از فهرست خارج شد
  • تصاویر لو رفته از پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل 25-2024
  • سرژ گنابری دوباره پا به توپ شد / عکس
  • گل یورب فرتسن به بایرن مونیخ (اونیون برلین 1-5 بایرن مونیخ)
  • زیدان آلمانی بلد نیست، ریبری هم مترجم نمی‌شود!‏
  • گل ماتیس تل به اونیون برلین (اونیون برلین 0-4 بایرن مونیخ)
  • گزارش: چرا ناگلزمان به بایرن مونیخ نه گفت