Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:04:33 GMT

طوفان زرد دیگری از آسیای میانه در راه است؟

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۷۷۴۰

طوفان زرد دیگری از آسیای میانه در راه است؟

پاختاکور به لطف دومین بازی خانگی و حمایت هوادارانش، شش امتیازی شد تا در حضور الهلال به صدر گروه B جام باشگاه ها تکیه زد.

به گزارش "ورزش سه" درحالی که AFC میزبانی تیم های باشگاهی کشورمان در دور رفت رقابت های ACL 2020 را سلب کرده، تیم های همگروه نمایندگان کشورمان در حال بهره برداری ازین موقعیت ویژه هستند و با سود جستن ازین فرصت بادآورده در حال جمع آوری امتیازات لازم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پاختاکور که پس از قرعه کشی مسابقات بنظر نمی رسید راه آسانی برای صعود از دور گروهی رقابت های جام باشگاه های آسیا داشته باشد پس از کسب پیروزی مقابل شباب الاهلی امارات، به لطف میزبانی مجدد و حمایت هوادارانش به دومین پیروزی خود دست یافت تا در شرایط ایده آلی در جدول گروه قرار گیرد و حتی بالاتر از مدافع عنوان قهرمانی، صدرنشین فعلی گروه باشد.

 


این در حالی است که نماینده کشورمان با قرار گرفتن در این شرایط ناعادلانه با تجربه ای بسیار دشوار مواجه شده چرا که از دست دادن امتیاز میزبانی و حمایت هواداران پرشوری که قطعا استادیوم امام رضای مشهد را پر می کردند در اولین تجربه آسیایی می توانست کمک بسیار زیادی به سرآسیایی و شاگردانش کند اما آنها حالا باید با این بی عدالتی بجنگند چیزی که در ادامه رقابت ها کارشان را بسیار سخت خواهد کرد.


وقتی تیمی مثل پاختاکور با اینکه ظرفیت ورزشگاه اختصاصی اش در تاشکند و جدال حساس شهرخودرو تکمیل نشده بود بواسطه دو میزبانی پیاپی به نتایج مطلوب دست پیدا کند انگیزه و روحیه این تیم هم افزایش خواهد یافت. چه بسا همین امتیازات ابتدای کار موجب حمایت هرچه بیشتر هواداران پر سر و صدای ازبک از پاختاکور شود و در ادامه به کمک شاگردان آرولادزه بیاید و آنها بتوانند رویای آقایی در آسیا را به حقیقت تبدیل کنند.

ازبکستان پاختاکور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ازبکستان پاختاکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از این گروه از ایرانی‌ها در عربستان بعد از ۹ سال/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، پس از گذشت ٩ سال وقفه، صبح امروز نخستین گروه عمره‌ گزاران ایرانی با استقبال سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان ، سرکنسول کشورمان و مسئولان حج و عمره ایران و عربستان وارد مدینه منوره شدند.

به گزارش ایسنا، علیرضا عنایتی سفیر کشورمان در ریاض طی اظهاراتی با ابراز خرسندی از ورود عمره گزاران ایرانی پس از یک توقف طولانی، تبادل سفرهای زیارتی را علاوه بر برکات معنوی و روحی، موجب نزدیکی بیشتر دو ملت و استحکام روابط دو کشور دانست.

سفیر کشورمان با اشاره به اشتیاق هموطنان ایرانی برای تشرف به زیارت خانه خدا، مسجد نبوی شریف و حرم مطهر رسول الله و ائمه بقیع علیهم السلام اضافه کرد: به لطف الهی و با تلاش های مستمر نهادهای ذیربط این امر میسر گردید و به امید خداوند این مسیر بعد از حج تمتع با تلاش‌های سازمان‌های ذی‌ربط ادامه خواهد یافت.

عنایتی همچنین از مسئولان پادشاهی عربستان سعودی از جمله وزارت‌خارجه این کشور برای همکاری‌های مربوطه تشکر کرد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898237

دیگر خبرها

  • غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
  • پایتخت یونان در میانه طوفان گرد و غبار به رنگ نارنجی درآمد + تصاویر
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند
  • (تصاویر) سفر تاریخی وزیر خارجه انگلیس به آسیای میانه
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد
  • آغاز حج عمره پس از ۹ سال انتظار
  • استقبال از این گروه از ایرانی‌ها در عربستان بعد از ۹ سال/ عکس