Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا جاودانی ، مجری برنامه گزارش ورزشی شبکه سه ، در برنامه زنده خبر از یک شگفتی در پخش مستقیم بازی سه شنبه شب لیورپول و اتلتیکومادرید داد ، تا برخی گمان‌کنند منظور او از سرگیری گزارش عادل فردوسی پور در شبکه سه سیما بوده است.
اگر چه که برخی هم‌ البته عنوان کرده اند که منظور او محمدرضا احمدی بوده است .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیگ قهرمانان اروپا از فردا سه شنبه آغاز می‌شود و در فضای مجازی امروز یک کلیپ ویدیویی از یک مجری ورزشی دست به دست می شود که بسیاری معتقدند منظور جاودانی در صحبت هایش بازگشت فردوسی پور به تلویزیون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدیو که در فضای مجازی با سرعت زیادی در حال دست به دست شدن است جاودانی با دادن برخی کدها می گوید روز سه شنبه یک شگفتی برای تماشاگران دارد و از ملحق شدن یک دوست عزیز می‌گوید که دل ما هم برای او تنگ شده است.

نکته مهم این است که در فضای مجازی برخی این ویدیو را با تیتر بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون منتشر کرده‌اند. این در حالی است که پیگیری های خبرنگار ما در این باره به هیچ سر نخی درباره بازگشت عادل نرسیده است و اصولا یا جاودانی خواسته تبلیغی برای برنامه خودش کند و لیورپولی بودن فردوسی پور در این میان نام او را در اذهان زنده کند و یا اینکه او اطلاعاتی دارد که دیگر مسئولان صداوسیما در اختیار ندارند.

برخی هم‌ البته عنوان کرده اند که با توجه به غیبت چند ماهه ، منظور او بازگشت محمدرضا احمدی به استودیوی برنامه گزارش ورزشی و اجرای دونفره برنامه به همراه این گزارشگر بوده است .

اگرچه که عادل فردوسی پور اساسا از صدا و سیما اخراج نشده است و با عنوان شغلی تهیه کننده ، کارمند رسمی صدا و سیما است ( کما اینکه برنامه فوتبال ۱۲۰ را روی آنتن دارد ) و تنها پس از توقف پخش برنامه ۹۰ ، بر اساس اعلام نزدیکانش ، خود تمایلی به گزارش کردن هم ندارد ، اما  امیدواریم تغییر نظر فردوسی پور برای از سرگیری گزارش در شبکه سه سیما حقیقت داشته باشد .

پی نوشت : دقایقی پیش کانال رسمی برنامه گزارش ورزشی شبکه سه سیما در تلگرام ، پستی را منتشر کرد که در آن عنوان شده بود جواد خیابانی گزارشگر دیدار لیورپول و اتلتیکو مادرید خواهد بود . پستی که البته پس از گذشت چند دقیقه از روی این کانال حذف شد تا همچنان این شائبه وجود داشته باشد که ممکن است عادل فردوسی پور گزارشگر این دیدار باشد.

اختصاصی خبرگزاری پارس فوتبال

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازگشت فردوسی پور عادل فردوسی پور بازگشت فردوسی پور عادل فردوسی پور لیگ قهرمانان اروپا برنامه گزارش ورزشی عادل فردوسی پور فردوسی پور فضای مجازی شبکه سه سیما منظور او سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهایی که شایعات زیادی در خصوص تمدید قرارداد اوسمار لاس ویرا با باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد شایعه شد که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با علی دایی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس انجام داده است.

به نقل از برنا علی دایی در واکنش به شایعه بازگشتش به پرسپولیس و مذاکره درویش با او، گفت: چنین شایعه و خبری صحت ندارد. اصلا و ابدا مذاکره‌ای با درویش برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام. از قول من بنویسید که چنین شایعه‌ای صحت ندارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898273

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • رییس صدا و سیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • رئیس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس
  • رییس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده‌ای نیست
  • رییس صدا و سیما : مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده ای نیست