Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان پیکان مدعی است شرایط فنی و تکنیکی تیمش به شکلی است که آنها را برای بقا در فصل جاری امیدوار می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیکان قعرنشین جدید لیگ برتر است تا خاطرات آسانسوری بودن این تیم بار دیگر زنده شود و نگرانی بابت سقوط آنها افزایش یابد. تیمی که طی فصول اخیر توانسته ستاره‌های زیادی به فوتبال ایران معرفی کند و در فصل جاری نیز برخی بازیکنانش مورد توجه باشگاه‌های مدعی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال علی حمودی ، کاپیتان این تیم مدعی است بازیکنان باید در فاصله کوتاه باقی مانده تا پایان فصل تمرکزشان روی کسب نتیجه و فرار از سقوط باشد.

علی حمودی صحبت‌هایش را اینچنین آغاز می‌کند و درباره شرایط تیم می‌گوید:

ما به لحاظ نتیجه از چیزی که دنبال می کردیم فاصله داریم و خودمان هم در شوک هستیم که چرا تیمی به این خوبی که از نظر کارشناسان هم عملکرد فنی خوبی دارد نتیجه خوبی نگرفته است. چهار سال است که در این تیم هستم و این فصل به نظرم بدشانس بودیم. البته از نظر داوری هم خیلی جاها به ضرر ما بوده و باعث شده اکنون در آخر جدول حضور داشته باشیم. از نظر فنی قوی هستیم و امیداوریم بتوانیم با چند برد از انتهای جدول فاصله بگیریم و استحقاق این را داریم.

وی درباره عدم تمرکز بازیکنان هم‌تیمی‌اش می‌گوید:

نیم فصل اول، از هفته اول تا هفتم عملکرد خوبی داشتیم وبچه های ما زیر ذره بین تیم ها رفتند و این مسائل روی تمرکز بازیکنان ما تاثیر داشت. برخی از بازیکنان که اولین حضورشان در لیگ برتر بود با پیشنهادات فوق العادهای مواجه شدند. ما از همان لحظه تمرکزمان را از دست دادیم و اگر بحث یک بازیکن بود می توانست جمع شود اما بحث درباره ۴-۳ بازیکن ما بود و این ممسئله‌ عاملی بود که نتوانیم به نتیجه دست پیدا کنیم. برخی باشگاه ها هم غیرحرفه ای با بازیکنان ما مذاکره کردند تا تمرکز بازیکنان ما گرفته شود اما اکنون همه باید توجه داشته باشند که فرصت زیادی تا پایان فصل باقی نمانده و اگر دیر بجنبند پای شخصیت و کیفیت فنی آنها نیز به میان می‌آید و همه باید به فکر این موضوع باشیم.

مدافع راست پیکان درباره جدایی فرکی و حضور ویسی در این تیم نیز افزود:

آقای فرکی یکی از مربیان فوق العاده فوتبال ماست و مردانگی کرد، آمد گفت نمی توانم کار این تیم را انجام دهم. ما طی دو بازی اخیر تلاش زیادی داشتیم تا به نتیجه برسیم. بازی با ماشین سازی دقایق آخر گل زدیم اما بازی فولاد را که پخش نشد و توپ هایی که خراب کردیم دو برابر تیم فولاد بود. الان شرایط عدم تمرکز در تیم ما یک مقدار شاید بهتر شده باشد اما همچنان تاثیر زیادی روی تیم دارد. اما مطمئنم در هفته های آینده ما حتما از این شرایط خارج خواهیم شد و به شرایطی خواهیم رسید که شانس بقا را به دست بیاوریم. کادر خوبی به تیم اضافه شده و بازیکنان استقبال کردند و انشاالله تیم پیکان که ریشه دارد از انتهای جدول خارج شود.

علی حمودی در واکنش به اینکه او نیز با تجربه حضور در تیم‌های بزرگ (استقلال، تراکتور و سپاهان، فولاد و …) اکنون بهترین مشاور برای بازیکنان مدعی جدایی از این تیم است،گفت:

سالی که با استقلال قرارداد بستم پژمان منتظری با من صحبت کرد که کاری با رسانه‌ها نداشته باش و روی کارت تمرکز کن. من حرفش را گوش دادم و روی کارم تمرکز کردم. با ۷-۶ بازیکن فیکس تیم پیکان صحبت می کنم اما شاید این صحبت تا جایی کمک کند اما الان شرایط فرق کرده و فضای مجازی با انتشار اخبار و شایعات تمرکز را می گیرد. من هم شاید در مقطعی این مشکل را داشتم و در روزهای اول فوتبال تحت تاثیر قرار می گرفتم. آنها هم حق دارند که به پیشرفت خودشان فکر کنند. اما به نظرم چیزی که باعث پیشرفتم شد این بود که از تجربه بازیکنان دیگر سود می‌بردم.

علی حمودی درباره شرایط مالی و تغییرات مدیریتی این باشگاه نیز گفت:

امسال تغییراتی در سطح مدیریتی داشتیم که باعث شد تا تیم از نظر شرایط مالی به مشکلاتی بر بخورد. من که چند سال در این باشگاه بودم امسال یکی از سال‌هایی است که خیلی کم گرفتم. اما الان دغدغه بیشتر بچه های ما نتیجه گرفتن و فرار از اینجای جدول است. پول را که آخرش می گیریم اما اگر تیم بالای جدول نباشد خیلی ضرر می کنیم. بچه ها خیلی تلاش می کنند و در کنار کادرفنی و مدیریت کمک می کنند تا به نتیجه لازم دست پیدا کنیم و فارغ از مشکلات مالی به بالای جدول برسیم.

علی حمودی درباره اینکه روزی با پیروزی برابر سایپا مدعی شد که تیمش بنز است و اکنون شرایط با قعر نشینی تیم به چه شکل است گفت:

در روز خوب مصاحبه که می‌کنیم خوب باید بگویم شرایط خوب است و بنز هستیم. ما در شرایطی بودیم که هم خوب بازی می‌کردیم و هم نتیجه می‌گرفتیم اما این روزها نه. فوتبالی که ما بازی می کنیم باید جزو شش تیم برتر باشیم اما حالا هم از نظر فوتبالی و کیفی بنز هستیم و باید از این شرایط فاصله بگیریم. درست است که پیکان انتهای جدول است اما در این دو سه هفته خیلی عملکرد خوبی داشتیم و از نظر نتیجه خوب نبودیم و اما به آینده کاملا امیدواریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی حمودی لیگ برتر پیکان فرکی ویسی پیکان علی حمودی فرکی لیگ برتر ویسی تمرکز بازیکنان علی حمودی انتهای جدول بازیکنان ما بنز هستیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط بذارید من برم!

  پاکو فصل گذشته مربی موفقی بود و تراکتور به این نتیجه رسید اگر تیم خود را پرستاره ببندد، می‌تواند قهرمان لیگ‌برتر شود اما پیش‌بینی آنها غلط بود. آنها در سه بازی اول فصل شکست خوردند و از همانجا مشکلات شروع شد. خمس فاش کرد که در جریان خرید بعضی از بازیکنان نبوده و باشگاه آنها را جذب کرده است. طرفداران تراکتور هم تا یک جایی به پاکو فرصت دادند و از او حمایت کردند اما رفته رفته سکوها برگشت.  فصل پرچالش تراکتور با نوسان نتیجه‌گیری هیچگاه به آرامش نرسید با بازیکنانی که چند بار از هواداران گلایه کردند و هوادارانی که روی سکو حرف خود را می‌زدند. پاکو خمس چندین و چند بار در کنفرانس‌های مطبوعاتی‌اش با خبرنگاران چالش پیدا کرد. او که دیگر رودربایستی را کنار گذاشته و بی‌صبر و حوصله حرفش را می‌زد، در باخت ۴ بر یک برابر ذوب‌آهن در هفته گذشته لیگ نشان داد یک جای کارش ایراد اساسی دارد وانگار این خود خمس است که باید برود.  مسئولان تراکتور بر سر مسائل فنی نیز با پاکو خمس به اختلاف نظر خوردند. به طور مثال بازیکنان به مدیریت می‌گفتند خمس علاقه‌ای به کار با توپ ندارد! دلیلش هم این بودکه اگر بخواهند درتمرین بازی کنند،ممکن است آسیب ببینند.پاکو اعتقادی به برگزاری بازی دوستانه هم نداشت. آنها به سختی بازی دوستانه برگزار می‌کردند چراکه خمس اعتقاد داشت شاید بازیکنان آنجا هم آسیب ببینند. مسئولان تراکتور به شدت منتقد تصمیمات فنی این مربی بودند تا جایی که به آنالیزهای او هم گیر می‌دادند. خمس علاقه زیادی به آنالیز رقبا نداشت و تاکید می‌کرد باید به سبک او فوتبال بازی کنند.  مشخص بود رابطه او و باشگاه هم خراب شده. به طور مثال کرمانشاهی، معاون ورزشی تراکتور با حمله به این مربی گفت همه امکانات در اختیارش بوده و نتوانسته نتیجه بگیرد. دیروز هم که اتفاقات جالبی رخ داد ... .
 
اشک‌های خمس
صبح دیروز شایعه شد پاکو خمس از تراکتور برکنار شده و دیگر به محل تمرین این تیم نخواهد رفت. اما ساعتی بعد خبر رسید او در محل تمرین تیمش حاضر شده و با بازیکنان کار کرده. تا اینجا همه چیز عادی بود ولی گویا در رختکن اتفاقات اصلی رخ داد. پاکو خمس بعد از پایان تمرین، به جمع بازیکنان رفت و با تک تک آنها دست داد. او در حالی که اشک می‌‍ریخت، دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و گفت مجبور است از آنها خداحافظی کند. خمس همچنین در پاسخ به مسئولان تراکتور که گفته بودند پای میز مذاکره بیاید تا بر سر رقم جدایی توافق کنند، جواب داد: «نیازی به توافق نیست. فقط بگذارید من بروم. دیگر نمی‌توانم اینجا کار کنم.»  خمس بعد از تمرین نیز به محل زندگی خود رفت و تمام راه‌های ارتباطی را بست. مترجمش در تماسی که با مسئولان باشگاه داشت گفت او درخواست کرده چند ساعت استراحت کند و در آرامش باشد و پس از آن توافق‌نامه جدایی را امضا خواهد کرد. دیروز بعد از ظهر یکی از مسئولان باشگاه تراکتور به خبرنگار ما گفت: «از نظر ما این همکاری به پایان رسیده است. باشگاه قدردان پاکو خمس است. او زحمات زیادی برای تراکتور کشید ولی دیگر امکان همکاری وجود نداشت.» 

چه کسی می‌آید؟ 
بعد از خمس قرار است چه کسی در بازی‌های باقی مانده لیگ هدایت تراکتور را برعهده بگیرد؟ این سوالی است که هنوز هیچکس در تراکتور به آن شفاف پاسخ نداده است. فعلا اعلام شده محمد نصرتی که چند روز پیش استعفا داد، قرار است دوباره بازگردد و موقتا هدایت این تیم را تا پایان فصل برعهده بگیرد. نصرتی با هواداران تراکتور کمی به مشکل خورد ولی اخیرا با انتشار ویدئویی از آنها تشکر کرد. حال باید دید این باشگاه چه تصمیمی می‌گیرد. عده‌ای در باشگاه اعتقاد دارند باید فردی جای خمس بیاید که طرفداران نا‌امید نشوند و بتواند با مدیریتی درست، بازیکنان را کنترل کند. یکی از مشکلات تراکتور در فصل جاری این بود که بازیکنان زودتر از موعد پول‌های خود را گرفتند و انگیزه‌شان را از دست دادند. 

آمار خمس در تراکتور
۴۴ بازی 
۲۳  برد 
۸  تساوی 
۱۳  شکست 

دیگر خبرها

  • فقط بذارید من برم!
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال
  • پرسپولیس جای استقلال را در صدر گرفت/ پیکان و استقلال خوزستان شگفتی‌سازان نیم فصل دوم
  • ‌هراسی از میدان دادن به بازیکنان جوان نداریم
  • قیمت جدید مدل‌های مختلف پیکان اعلام شد/ جدول قیمت
  • مورایس چیزی در چنته ندارد و کارش را بلد نیست | بی‌تفاوتی در چهره‌اش مشخص است | برخی مسائل شخصی تمرکز مورایس را به‌ هم ریخت
  • پیکان بالاتر از پرسپولیس و استقلال/ رقابت شاگردان عنایتی و ربیعی
  • عذرخواهی کاپیتان تراکتور از هواداران
  • پیکانی‌ها از فرودگاه به محل تمرین رفتند؛ ریکاوری بدون استراحت
  • پیکانی‌ها از فرودگاه به خانه نرفتند!