Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@07:18:49 GMT

بازگشت مدافع گرجستانی تیم فوتبال سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۷۸۸۹

بازگشت مدافع گرجستانی تیم فوتبال سپاهان

مدافع گرجستانی تیم فوتبال سپاهان به کشورش بازگشت تا روند درمانی خودش را تکمیل کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گئورگی گولسیانی مدافع تیم سپاهان که به علت مصدومیت مدتی است تحت معاینه قرار گرفته، امروز از شهر دوحه به تفلیس برگشت تا در گرجستان روند درمانی خودش را تکمیل کند.
گئورگی گولسیانی ، پیش از آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، به شهر تفلیس رفته بود تا زیر نظر پزشک تیم ملی گرجستان تحت معاینه قرار بگیرد و سپس به دوحه سفر کرد تا در کمپ اسپایر معاینات دقیقتری روی پای او انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از حضور کاروان سپاهان در دوحه و مشورت کادرپزشکی این تیم با پزشکان اسپایر، مشخص شد که این بازیکن به وسیله آرتروسکوپی می‌تواند مصدومیت زانوی خودش را برطرف کند و نیازی به عمل جراحی ندارد.
به این ترتیب گولسیانی حدود ۳۰ روز از میادین دور خواهد بود و قادر به همراهی زردپوشان نیست. مدافع گرجی سپاهان در صورت انجام عمل جراحی تا انتهای فصل، مسابقات سپاهان را از دست می‌داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم سپاهان سپاهان تیم سپاهان سپاهان لیگ قهرمانان آسیا مدافع تیم سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در فیفادی فروردین ماه دو بازیکن خود را مصدوم شده تحویل گرفت. علاوه بر علیرضا بیرانوند که به تازگی به تمرینات بازگشته، وحدت حنانوف نیز در بازی مقابل عربستان مصدوم شده بود‌.

وحدت در مدت سرمربیگری اوسمار در بازی‌های ملی بیشتر از بازی‌های پرسپولیس شرکت کرده و فرصت چندانی در لیگ ایران نداشته اما محرومیت دانیال اسماعیلی فر در بازی مقابل سپاهان باعث اهمیت حضور او شده است‌.

وحدت حنانوف پس از چند هفته مصدومیت امروز برای اولین بار به طور کامل در همه بخش‌های تمرینی حضور داشت و احتمال به میدان رفتن او در جام حذفی مقابل آلومینیوم باتوجه به محرومیت انضباطی دانیال از بازی با سپاهان وجود دارد.

البته پرسپولیس به حکم دانیال اعتراض کرده اما کادرفنی پرسپولیس باید با در نظر گرفتن همه جوانب بازیکنانش را آماده دو دیدار حساس پیش رو کند‌.

دیگر خبرها

  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم
  • دل شهریار برای بازگشت سپاهان در انزلی
  • رامین رضاییان دیدار با پرسپولیس را از دست داد
  • بازگشت مدافع تاثیرگذار به نیمکت آلومینیوم