Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@21:57:46 GMT

رانت‌های بخش معدن باید از بین برود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۷۹۵۸

به گزارش اکوفارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  آرمان خالقی قائم مقام دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت در هفدهمین جشنواره تولید ملی، افتخار ملی اظهار کرد: در سال ۸۱ تشکل‌های بخش صنعت و معدن دیداری با رهبر معظم انقلاب داشتند و تاکید ایشان بر این بود که کاری بکنید، تولید ملی، افتخار ملی شود.

او بیان کرد: امروز مراسم تجلیل از ۵۲ واحد منتخب صنعتی برگزار شده که تولیدکنندگان برتر براساس مقایسه عملکرد سال جاری و سال گذشته معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمان با تاکید بر این که باید رانت‌های بخش معدن از بین برود گفت: نتوانستیم معدن را جایگزین نفت کنیم؛ تصمیمات و دستورالعمل‌هایی که ناگهانی صادر می‌شود باعث آسیب به بخش معدن شده است.

او تصریح کرد: گاهی دیده می‌شود که یک بخشنامه، بخشنامه دیگری را نقض کرده است؛ با توجه به وجود قوانین، صدور چنین بخشنامه‌هایی که سلیقه ای صادر می‌شود تنها ایجاد رانت را به همراه دارد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: بخش معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود

سیاوش فولادی وندا ، گفت: بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم در فروردین ماه امسال، ۳۶۴ مورد بازرسی برای جلوگیری از تخلف عرضه، نگهداری و فروش کالای قاچاق انجام دادند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم افزود: از این تعداد بازرسی هشت مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف شد که برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان معرفی گردید.

او ادامه داد: در مجموع ارزش ریالی کشفیات فروردین‌ماه امسال ۲ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال بوده‌است.

فولادی وندا گفت: در همین رابطه بیش‌از چهار هزار و ۱۰۰ مورد کالای قاچاق کشف شد که بیشتر آنها شامل دخانیات، مواد غذایی، لوازم خانگی و تلفن همراه بود.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم  افزود: همچنین بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم تعداد ۱۵۹مورد تذکر و اخطار کتبی به واحد‌های خرده فروش داده و ۲۶ گشت مشترک با دستگاه‌های نظارتی استان برگزار کردند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم  بیان کرد: بیشتر گشت‌‎‌های مشترک با دستگاه‌هایی نظیر تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی، بسیج و اتحادیه‌های مرتبط بوده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌های حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل
  • انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان