Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کچلی سر؛ کتابی قطور به اندازه کتاب جنگ‌های صد ساله میان یونان و رم دارد و سودجویان این مکاره بازار نیز قدمتی به اندازه همین تاریخ. هر جا که فردی وجود داشته که از کچلی و تاسی سر رنج می‌برده اقتصادی نیز شکل گرفته که بیرق رفع کچی را برافراخته ولی با این وجود هنوز افراد زیادی با این مشکل مواجه اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 00:00 - 29 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۲۹۹

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، کچلی سر؛ کتابی قطور به اندازه کتاب جنگ‌های صد ساله میان یونان و رم دارد و سودجویان این مکاره بازار نیز قدمتی به اندازه همین تاریخ. هر جا که فردی وجود داشته که از کچلی و تاسی سر رنج می‌برده اقتصادی نیز شکل گرفته که بیرق رفع کچی را برافراخته ولی با این وجود هنوز افراد زیادی با این مشکل مواجه اند.

این بازار این روز‌ها در جامعه ما هر روز پر رونق‌تر شده. طی سال‌های گذشته کاشت موی سر پیشرفت‌های زیادی کرده و در کنار آن اشتغال زیادی را نیز فراهم کرده است. درمانی که این روز‌ها گویا با یک روز درمان و هزینه ۷ میلیونی حل می‌شود.

در تماسی که خبرنگار ما با یکی از مراکز کاشت مو و ابرو داشت گفت: هزینه کاشت موی ما از ۴ و نیم میلیون شروع می‌شود و اگر تاسی خیلی زیاد باشد نهایتا ۷ میلیون می‌شود.

بیشتر بخوانید: واکنش کارگردان فیلم «روز بلوا» نسبت به سرنوشت فیلمش

او در ادامه می‌گوید: کاشت مو به شیوه ما یک صبح تا بعد از ظهر زمان می‌برد و نیازی به مراجعه دائم نیست و هیچ حساسیتی هم ندارد و دوران نقاحت نیز ندارد. بعد از کاشت ضمانت نامه کتبی داده می‌شود و اگر موی کاشته شده آسیبی دید میتوانید به مرکز مراجعه کنید و هزینه به شما برگردانده می‌شود.

این مسئول مرکز کاشت مو ادامه داد: الان سرمان خیلی شلوغ است و تا عید فقط ۴ روز خالی برای کاشت مو داریم.

او در ادامه درباره کاشت ابرو نیز افزود: هزینه کاشت ابرو تا پایان بهمن ۵ میلیون است و اگر در اسفند مراجعه کنید ۷ میلیون است. مشتری کاشت ابرو خیلی زیاد‌تر است و از هم اکنون تا عید تمام وقتمان پر است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاشت مو کاشت ابرو ۷ میلیون کاشت مو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد

با انتشار خبر آزاد شدن خرید و فروش جت شخصی در ایران این خبر تیتر رسانه‌ها و فضای مجازی شد تا جایی که سازمان هواپیمایی با ارائه توضیحاتی گفت که این رخداد اتفاق جدیدی نیست و در گذشته هم سابقه داشته است. بنابر این توضیحات از سال ۱۳۸۲ آیین‌نامه مالکیت و بهره‌برداری هواپیمای شخصی به تصویب رسیده است و مانعی برای خرید و فروش واستفاده از جت‌های شخصی در کشور نیست.

اما با انتشار این خبر بحث راجع به این موضوع داغ شد. بر اساس آمار حدود ۲۵۰ هواپیمای سبک در کشور وجود دارد که برخی در جهت اجاره برای تفریح یا مسافرت استفاده می‌شود. 

قیمت خرید و اجاره هواپیمای شخصی

برخی از هواپیمای سبک و دو نفره که کاربرد تفریحی دارد بر اساس نرخ جهانی حدود ۷ میلیارد قیمت دارند. در یک آگهی برای فروش جت شخصی نیز مبلغ ۳۶ میلیارد تومان به چشم می‌خورد. 

قیمت اجاره این هواپیما‌های سبک و جت‌های شخصی نیز متفاوت است. در یکی از سایت‌های پرواز با هواپیما تفریحی نرخ ساعتی ۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده و در جای دیگر برای اجاره یک جت شخصی با ظرفیت ۶ مسافر برای سفر تا جنوب کشور مبلغی در حدود ۳۵۰ میلیون تومان درخواست شده است.

قیمت خودرو‌های خارجی

با توجه به قیمت خودرو‌های وارداتی و خارجی در کشور که بسیاری از آنها با هدف تعدیل بازار داخلی صورت گرفت بسیاری از افراد به جای خرید این خودرو‌ها می‌توانند اقدام به خرید هواپیمای سبک و تفریحی کنند. در ادامه به قیمت برخی خودرو‌های خارجی در بازار ایران اشاره می‌کنیم:

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو لوکس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • واکنش روسیه به مانور نظامی ناتو در نزدیکی مرز روسیه
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • واکنش عجیب وزیر صمت به افزایش قیمت پژو پارس: ما که مجری نیستیم! | فیلم
  • ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!
  • افزایش 5 برابری کاشت کلزا در مهاباد