Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@11:32:17 GMT

تعرفه واردات پیله ابریشم در سال آینده ثابت ماند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۷۹۸۳

 به گزارش اکوفارس به نقل از مرکز ملی فرش ایران، فرحناز رافع رئیس مرکز ملی فرش ایران گفت:نرخ تعرفه ابریشم در جلسه فوق العاده کمیسیون ماده یک در باره درخواست جهاد کشاورزی مبنی بر افزایش تعرفه واردات پیله ابریشم، ابریشم خام و نخ ابریشم تشکیل شد و با پیگیری های مستمر مرکز ملی فرش ایران این نرخ در سال آینده ثابت ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز ملی فرش ایران اظهار کرد: افزایش تعرفه ابریشم خام از ۲۶ به ۴۰ درصد از سوی وزارت جهاد کشاورزی مطرح شد، اما با ارائه استدلال مرکز ملی فرش ایران در زمینه تأثیر مستقیم و غیرمستقیم افزایش تعرفه در قیمت تمام شده فرش دستباف به عنوان بزرگترین مصرف کننده ابریشم در کشور و تأثیر آن در میزان اشتغال صنعت فرش افزایش تعرفه ابریشم رای نیاورد و نرخ تعرفه برای سال آینده ثابت ماند.

ثابت ماندن تعرفه واردات پیله ابریشم، اقبال تجار و واردکنندگان از واردات نخ ابریشم به واردات پیله ابریشم در چارچوب فعال شدن کارخانه‌های صنعتی و کارگاه‌های سنتی ابریشم کشی تغییر خواهد یافت.

گفتنی است، امسال با توزیع ۳۹ هزارو ۸۰۰ جعبه تخم نوغان و تولید یک هزارو ۳۸۵ تن پیله‌تر ابریشم به رشد ۵۵ درصدی نسبت به سال گذشته دست یافتیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حراج بعدی شمش طلا در هفته آینده

حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

به گزارش تسنیم، بر اساس شیوه نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲، بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد، روز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳، ۵۰۰، ۰۰۰، ۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تایید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

دیگر خبرها

  • جزییات حراج بعدی شمش طلا در هفته آینده
  • افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌ خوانی ندارد
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهشی شد
  • ◄ چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • افزایش مدت گارانتی خودرو در ایران
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • افت و خیز سرعت اینترنت ایران در داشبوردهای جهانی
  • ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی/ جدول افزایش قیمت نسخه‌ها
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + میزان افزایش قیمت نسخه‌ها