Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهروندان فلسطینی شامگاه دوشنبه در مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و میزبانی تشکیلات خودگردان از مقامات و شخصیتهای صهیونیست تظاهرات کرده و بر ضرورت مبارزه مسلحانه با رژیم اشغالگر تاکید کردند. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۷ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری شهاب، این تظاهرات از میدان المناره در مرکز شهر رام الله آغاز شد و طی آن شهروندان فلسطینی در مخالفت با میزبانی تشکیلات خودگردان از صهیونیستها و علیه کسانی که در مسیر عادی سازی روابط با اشغالگران حرکت می کنند، شعار داده و این تحرکات را خائنانه توصیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان فلسطینی شعار می دادند که کسانی که به عادی سازی روابط می پردازند و برای دشمن جاسوسی می کنند، زیر پا می گذاریم.

شهروندان فلسطینی با سردادن شعار« شاخه زیتون(شعاری که سازشکاران سر می دهند) را باید دور انداخت و باید تفنگ را به دوش گرفت»بر مبارزه مسلحانه بارژیم اشغالگر قدس تاکید کردند.

عادی سازی روابط(با رژیم صهیونیستی) خیانت به خون شهیدان است از دیگر شعارهای مردم در این تظاهرات بود.

شرکت کنندگان در این تظاهرات همچنین در اشاره به رژیمهای عربی که در توطئه صهیونیستی آمریکایی موسوم به معامله قرن مشارکت و همدستی دارند، و سازشکاران شعار می دادند که آنها وطن(فلسطین) را به دلار فروختند.

شهروندان فلسطینی همچنین خواستار حذف کمیته موسوم به ارتباط با جامعه اسرائیلی شدند و هرگونه دیدار با مقامات صهیونیست و میزبانی از آنها را رد کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات همچنین بر ضد رهبران تشکیلات خودگردان به سبب میزبانی از مقامات و شخصیتهای صهیونیست در رام الله درکرانه باختری اشغالی شعار دادند و تاکید کردند معامله قرن هرگز عملی نخواهد شد. آنها تاکید می کردند حتی از یک وجب از خاک فلسطین چشم پوشی نخواهند کرد.

فلسطینیان همچنین خواستار برگزاری تظاهرات در روز سه شنبه به سمت گذرگاه قلندیا در مخالفت با طرح معامله قرن شدند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری شهاب، شماری از سران تشکیلات خودگردان فلسطین چند روز پیش در کنفرانس عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در تل آویو شرکت کردند و در اقدام سازشکار دیگر، محمود الهباش مشاور ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان گروهی از خبرنگاران صهیونیست را به حضور پذیرفت و آنها را در یک رستوران مجلل در رام الله به ضیافت ناهار خود دعوت کرد.

 

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مبارزه مسلحانه تشکیلات خودگردان شهروندان فلسطینی تاکید کردند معامله قرن بین الملل رام الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از شبکه الجزیره، با انتخاب نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین، دولت نوزدهم در فلسطین آغاز به کار کرد.

«محمد مصطفی» امروز پنجشنبه به عنوان نخست وزیر جدید دولت تشکیلات خودگردان فلسطین انتخاب شد.

مصطفی پس از این انتصاب، ترکیب وزرا کابینه تشکیلات خودگردان را که شامل ۲۲ وزیر بود، به «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان ارائه کرد.

محمد مصطفی نخست وزیر جدید فلسطین، قرار است سمت وزیر خارجه این تشکیلات را نیز بر عهده داشته باشد.

محمود عباس ضمن ابراز اعتماد به کابینه پیشنهادی از سوی مصطفی، با صدور فرمانی تصویب تشکیل دولت جدید فلسطین را اعلام کرد.

محمد مصطفی اواخر اسفند از سوی محمود عباس مأمور تشکیل کابینه فلسطین شده بود.

دیگر خبرها

  • خاتمی: رژیم صهیونیستی در آستانه ناتوانی کامل است
  • نخست‌ وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • تظاهرات مردم اردن برای چهارمین روز متوالی ادامه دارد
  • نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • نخست‌وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • محمد مصطفی نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد
  • «محمد مصطفی» نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد
  • ادامه تظاهرات سراسری حمایت از غزه در جهان
  • نسبت به عادی‌انگاری و روزمره‌گی جنایات صهیونیست‌ها نزد افکار عمومی هشدار می دهیم
  • کلمبیا، رژیم صهیونیستی را تهدید به قطع روابط سیاسی کرد