Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@02:21:45 GMT

خودزنی مرگبار مرد زندانی جلوی خانه باجناقش

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۸۰۵۳

حوادث رکنا: مرد افیونی که به تازگی از زندان آزاد شده بود جلوی خانه باجناقش خودزنی کرد.

به گزارش رکنا، او به دنبال زن و بچه اش به در خانه خواهرزنش رفت و وقتی دید کسی حاضر نیست آدرس خانواده اش را بدهد در اقدامی جنون آمیز با ضربات چاقو به زندگی خود پایان داد.

ساعت 10 صبح روز یک شنبه مرد جوانی در تماس با ماموران کلانتری 127 نارمک از مرگ مرد 35 ساله ای که به تازگی از زندان آزاد شده بود خبر داد که تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران با حضور در محل با جسد مرد جوانی که از ناحیه سینه و قلب هدف چاقو قرار گرفته بود روبه رو شدند و با توجه به مرموز بودن صحنه جرم، سناریوی خونین را به ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران و بازپرس ویژه قتل مخابره کردند که در ادامه تیم جنایی پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل و تیم تشخیص هویت در محل حاضر شدند.

کارآگاهان در گام نخست باجناق مرد 35 ساله را که در صحنه جرم حضور داشت هدف تحقیق قرار دادند که این مرد به ماموران گفت: باجناقم پنج سال قبل به دلیل اعتیاد و حمل مواد مخدر به زندان رفت و قبل از این ماجرا نیز خواهرزنم به خاطر مشکلات همسرش طلاق گرفت و حضانت بچه ها نیز بر عهده اش بود.

وی افزود: پنج سال از این ماجرا گذشت تا این که باجناقم از زندان آزاد شد و صبح به در خانه مان آمد و با سر و صدا همسرم را به جلوی در خانه کشاند و پیگیر زن و بچه اش بود که همسرم با توجه به شرایطی که باجناقم داشت از دادن آدرس خانه خواهرش خودداری کرد اما باجناقم شروع به داد و بیداد کرد و من خودم را به جلوی در رساندم.

مرد جوان ادامه داد: با جناقم با دیدن من به سمتم حمله کرد که او را از خودم جدا کردم و در ادامه همسایه ها به کمک من آمدند که باجناقم در این صحنه از جیب شلوارش یک چاقو بیرون آورد و وقتی فهمید با پلیس تماس گرفتیم شروع به فحاشی کرد و پا به فرار گذاشت که او را تعقیب کردیم و دیدیم در دو کوچه پایین تر با چاقو به سینه و قلبش ضربه زده که با اورژانس تماس گرفتیم اما وقتی تیم پزشکی در محل حاضر شد مرگ او را اعلام کردند.

بنا بر این گزارش، اهالی محل نیز اظهارات مرد جوان را تایید کردند و ضربات وارد شده به مرد جوان نیز نشان از خودزنی داشت که بازپرس پرونده دستور داد تا جسد به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا قلب پلیس قتل جنایی جرم مواد مخدر فرار پزشکی اخبار حوادث زندان آزاد مرگبار خودزنی مرد زندانی فیلم عکس مرد دختر اخبار خراسان رضوی سردار سلیمانی حوادث مشهد قتل جسد یک زن زندان آزاد مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این حادثه ۵۹ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین) بین دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و پراید به وقوع پیوست.

عارف اصل شرهانی افزود: در این سانجه رانندگی یک مرد ۶۲ ساله جان خود را از دست داد و دو مرد ۲۶ و ۴۳ ساله و ۲ خانم ۱۸ و  ۱۶ ساله مصدوم شدند.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه توسط دو دستگاه امبولانس به بیمارستان شهدای ایذه اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک | قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • حادثه مرگبار در اسکله پتروشیمی رازی / ۲ نفر جان باختند
  • سقوط مرگبار از ارتفاعات طارم سفلی
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • فیلم| آتش‌سوزی مرگبار یک منزل مسکونی در تهران
  • فیلم/ آتش سوزی مرگبار خانه‌ای در مجیدیه
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی