Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو بازیکن از آمیان که در هفته بیست و پنجم مقابل سن ژرمن نمایش خوبی داشتند در ترکیب تیم منتخب هفته حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته بیست و پنجم لوشامپیونه با توقف سن ژرمن مقابل آمیان در دیداری که بازی به تساوی 4 بر4 انجامید و برتری مارسی مقابل رقیب خود خاتمه یافت.

از همبازی‌های سامان قدوس دو بازیکن در ترکیب تیم منتخب حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاکوتو و گویراسی که مقابل سن‌ژرمن نمایش فوق‌العاده ای داشتند در ترکیب تیم پاریسی حضور دارد.ایکاردی که گل چهارم سن ژرمن را به ثمر رساند هم از سن ژرمن به همراه کواسی در بین 11 نفر دیده می‌شوند.

سایت مرجع امتیازدهی به بازیکنان تیم منتخب هفته لیگ یک فرانسه را به شکل زیر انتخاب کرد.

انتهای پیام/ک

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم منتخب سامان قدوس لوشامپیونه فرانسه تیم منتخب هفته ترکیب تیم دو بازیکن سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اللهیار صیادمنش از ترکیب خارج شد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته سی و سوم ژوپیر لیگ بلژیک و سومین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا، تیم وسترلو که اللهیار صیادمنش در آن عضویت دارد، از ساعت 19:45 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه آفاس با میشلن، تیم سوم در مرحله گروهی پلی‌آف دیدار می‌کند.

اللهیار صیادمنش پس از اینکه در سه هفته گذشته ژوپیر لیگ بلژیک مقابل خنک، سنت‌ترویدن و خنت در ترکیب اولیه وسترلو حضور داشت، در دیدار امشب از جمع نفرات اصلی وسترلو خارج شده و مقابل میشلن روی نیمکت دیده می‌شود.

مهاجم ایرانی وسترلو که در دور رفت فصل 24-2023 در هال سیتی انگلیس عضویت داشت و در طول 6 مسابقه موفق به گلزنی یا پاس گل نشد، پس از پیوستن به وسترلو و در 9 بازی ژوپیر لیگ بلژیک هم آمار صفر گل زده و صفر پاس گل را داشته است.

تیم فوتبال وسترلو با دو بازی و دو شکست در مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک، 15 امتیازی و قعرنشین است.

دیگر خبرها

  • روزگار سخت سرمربی یونانی در سیرجان (عکس)
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • گواردیولا: دی بروینه باید کنار خودم می‌نشست
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با اورتون
  • زنگ خطر برای 9 بازیکن بارسا و پاری‌سن‌ژرمن
  • ترکیب احتمالی اینتر برای بازی با کالیاری؛ نراتزوری بدون دو بازیکن کلیدی
  • قدوس تماشاگر لیگ انگلیس شد!
  • حضور «مهدی طارمی» روی نیمکت پورتو مقابل فامالیکائو
  • اللهیار صیادمنش از ترکیب خارج شد