Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رقابت های هندبال بانوان دانش آموزی دوره متوسطه دوم خوزستان با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

حسنعلی افروزی زاده، رییس هیات ورزش دانش آموزی خوزستان، اظهارکرد: این رقابت ها از 26 تا 28 بهمن ماه با حضور ۱۰۵ دانش آموز دختر در قالب هفت تیم از سراسر استان در خرمشهر برگزار شد.   

 وی عنوان کرد: دیدار فینال بین تیم های خرمشهر و شوشتر برگزار شد که تیم خرمشهر با نتیجه ۱۷ بر ۱۰ به برتری رسید و مقام قهرمانی را به دست آورد و شوشتر در رده دوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در دیدار رده بندی، تیم امیدیه با غلبه بر آبادان، عنوان سوم را به دست آورد.

رییس هیات ورزش دانش آموزی خوزستان گفت: تیم قهرمان این دوره از رقابت ها به عنوان نماینده خوزستان در مسابقات دانش آموزی کشور که در تابستان سال آینده برگزار خواهد شد، شرکت می کند. امیدواریم در این رقابت ها نیز مانند سال های گذشته شاهد موفقیت ورزش دانش آموزی دختران استان در کشور باشیم. در حال حاضر هیات به هر دو بخش دختران و پسران نگاه ویژه دارد تا در هر دو بخش بتوانیم به مقام و مدال کشوری دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان هندبال بانوان ورزش دانش آموزی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات ربوکاپ آزاد ایران امروز به کار خود پایان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس هیجدهمین دوره از مسابقات روبوکاپ آزاد ایران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما گفت : این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران با شعار «یادگیری، آینده درخشان» در دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی به میزبانی واحد علوم و تحقیقات با حضور بیش از ۱۸۰۰ شرکت کننده در قالب ۳۱۶ تیم در ۲۴ لیگ دانشجویی و دانش‌آموزی برگزار شد.    مرتضی موسی خانی افزود: شرکت کنندگان در هجدهمین دوره مسابقات ملی ربوکاپ آزاد ایران در لیگ‌های فوتبالیست دانش‌آموزی، امدادگر دانش‌آموزی لاین، امدادگر دانش‌آموزی ماز، نمایش ربات‌های دانش‌آموزی، ساخت و طراحی، دمو دانش‌آموزی، دمو دانشجویی، شبیه‌سازی فوتبالیست دو بعدی، شبیه‌ساز امدادگر دانش‌آموزی، شبیه‌ساز فوتبالیست دانش‌آموزی، سرویس‌رسان در کار، خودرو خودران و پرنده به رقابت پرداختند.   وی تاکید کرد: برگزیدگان این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران ، به مسابقات بین المللی که سه ماه آینده در هلند برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • مسابقات ربوکاپ آزاد ایران امروز به کار خود پایان می‌دهد
  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • آغاز رقابت ربات‌ها تا سال ۲۰۳۰ در بازی فوتبال
  • دختران خراسان شمالی بر بام کوراش کشور ایستادند
  • ربات امدادگر به کمک مصدومان زیرآوار می‌آید
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • تعداد ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان برگزار شد
  • رقابت داغ 316 تیم در هجدهمین رویداد بین‌المللی ربوکاپ / روبات‌ها کاربردی می‌شوند