Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@21:04:24 GMT

پایان مسابقات هندبال دانش آموزی دختران خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۸۱۹۹

پایان مسابقات هندبال دانش آموزی دختران خوزستان

ایسنا/خوزستان رقابت های هندبال بانوان دانش آموزی دوره متوسطه دوم خوزستان با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

حسنعلی افروزی زاده، رییس هیات ورزش دانش آموزی خوزستان، اظهارکرد: این رقابت ها از 26 تا 28 بهمن ماه با حضور ۱۰۵ دانش آموز دختر در قالب هفت تیم از سراسر استان در خرمشهر برگزار شد.   

 وی عنوان کرد: دیدار فینال بین تیم های خرمشهر و شوشتر برگزار شد که تیم خرمشهر با نتیجه ۱۷ بر ۱۰ به برتری رسید و مقام قهرمانی را به دست آورد و شوشتر در رده دوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در دیدار رده بندی، تیم امیدیه با غلبه بر آبادان، عنوان سوم را به دست آورد.

رییس هیات ورزش دانش آموزی خوزستان گفت: تیم قهرمان این دوره از رقابت ها به عنوان نماینده خوزستان در مسابقات دانش آموزی کشور که در تابستان سال آینده برگزار خواهد شد، شرکت می کند. امیدواریم در این رقابت ها نیز مانند سال های گذشته شاهد موفقیت ورزش دانش آموزی دختران استان در کشور باشیم. در حال حاضر هیات به هر دو بخش دختران و پسران نگاه ویژه دارد تا در هر دو بخش بتوانیم به مقام و مدال کشوری دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان هندبال بانوان ورزش دانش آموزی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گود زینل خان میزبان کوراش کاران داخلی و خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، کوروش خسرویار دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی جام پهلوان پوریای ولی این رشته ورزشی در خراسان شمالی اظهار داشت: این رقابت‌های بین‌المللی از ۲۳ فروردین ماه به مدت ۲ روز در گود زینل خان اسفراین برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌های بین‌المللی، کوراش‌کارانی از کشورهای روسیه، یونان، فرانسه، لیتوانی، هند، قرقیزستان، ازبکستان، افغانستان، عراق، ترکمنستان، پاکستان، تایلند، کنگو، تاجیکستان، قزاقستان و ایران در ۲ وزن ۹۰ کیلوگرم و منفی ۹۰ کیلوگرم با هم به رقابت خواهند پرداخت.

خسرویار افزود: رقابت‌های بین‌المللی کوراش یک روز قبل از برگزاری مسابقات کشتی با چوخه اسفراین برگزار خواهد شد. خراسان شمالی ظرفیت ویژه‌ای در رشته کوراش دارد به گونه‌ای که با معرفی قهرمانان زیادی در میادین آسیایی و جهانی همواره عنوان‌دار پایتخت کوراش کشور است.

این مسابقات با حمایت فدراسیون ووشو و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی در ایام تعطیلات ایام عید مبارک فطر برگزار خواهد شد.

کد خبر 6062863

دیگر خبرها

  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال
  • گود زینل خان میزبان کوراش کاران داخلی و خارجی
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری دانش آموزان در قزوین برگزار می‌شود
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود