Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی سفید در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره بین المللی نمایش عروسکی یزد با بیان اینکه شورای شهر یزد علاوه بر پروژه‌های عمرانی، اجرایی، بهداشتی به مباحث آموزش شهروندی نیز تاکید دارد، اظهار داشت: برخی بر این باورند که اگر شهرداری به سمت وظایفی به غیر از کارهای عمرانی برود از وظایفش دور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفید با طرح این موضوع که مگر می‌شود جامعه بی نشاط داشت و از دین سخن گفت، عنوان کرد: اگر در برنامه‌های خود عقب مانده‌ایم باید بدانیم که در برنامه‌های فرهنگی عقب‌تر هستیم.

وی تربیت دین باوری در کودکان را مستلزم نشاط اجتماعی دانست و افزود: اگر بچه‌ها را از نشاط اجتماعی محروم کنیم به طور قطع فرزندانی دین گریز و دین ستیز خواهیم داشت.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد با بیان اینکه نمی‌توان به ابعاد مختلف وجودی انسان بی توجه بود و انتظار داشت انسان متعالی شود، تاکید کرد: محیط بسته، ارائه یک طرز فکر و مسیر مشخص جامعه را به تعالی نخواهد برد و کسانی که می‌خواهند به این شکل عمل کنند موفق نخواهند بود.

وی ابراز امیدواری کرد: مسیر حرکت‌های فرهنگی شورای شهر یزد ادامه پیدا کند و به مسائل انسانی از همه جهات توجه شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا جشنواره بین المللی دین شورای شهر شهرداری یزد انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شورای شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در جلسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، بسیاری از دست اندرکاران محافل قرآنی از جمله سازمان صداوسیما، شورای توسعه قرآنی، آموزش و پرورش، بسیج، شهرداری و کانون‌های فرهنگی و مذهبی حضور یافتند و مسائل مربوط به این بخش را مطرح کردند.

رئیس سازمان صدا و سیما در این نشست گفت: افتخار ما این است که صدا و سیما با برنامه‌های جذاب قرآنی و معارف اسلامی شناخته می‌شود که برکت در رسانه ملی در همین رویکرد و اخلاص فعالیت عزیزان ما طی برنامه‌سازی‌های مختلف در صدا و سیمای استان‌ها و همه بخش‌ها به مصداق «فستبقوا الخیرات» است.

در این نشست همچنین از ۷۸ نفر از عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی کشور در ماه مبارک رمضان از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، صدا و سیما و شهرداری قدردانی شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • بهترین دوره آموزش ایچیموکو در نکوموکو
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان