Web Analytics Made Easy - Statcounter

  حمیدرضا ترقی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگویی انتخابات را فرصتی برای گردش نخبگانی در جامعه برشمرد و افزود: مردم نیز باید عملکرد نمایندگان را مورد ارزیابی قرار دهند که فرصتی فراهم آید تا سپردن این پست به نماینده های واجد شرایط، دست به گردش نخبگان بزنند.

اخبار سیاسی- وی با بیان اینکه مردم می توانند با تغییر نماینده، مطالبات خود را در دور جدید مجلس دنبال کنند، خاطرنشان کرد: این انتخابات برای کسانی که خود را در ابعاد مختلف سیاسی و اجتماعی و فرهنگی آماده کردند، فرصتی است تا خود را به مردم عرضه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترقی با بیان اینکه انتخابات فرصتی است ارزشمند برای ملت و نامزدها تا تغییری جدی در سرنوشت کشور ایجاد کنند، تاکید کرد: اگر این تغییر توسط جوانان رخ دهد، لازمه آن، ارائه برنامه، نوآوری و راه حل برای مشکلات کشور و مردم از سوی جوانان است.

وی در پایان عنوان کرد: این جوانان باید نشان دهند در گام دوم انقلاب قادر به مسئولیت پذیری هستند. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انتخابات مجلس گام دوم انقلاب انتخابات مجلس ترقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت سفر رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان اظهار کرد: مردم پاکستان از ابتدای انقلاب علاقه بسیاری به جمهوری اسلامی پیدا کردند و اشتراک‌های فرهنگی و دینی میان مردم دو کشور وجود دارد.

او گفت: مردم این کشور هنگام سفر مقام معظم رهبری به پاکستان استقبال ویژه ای از ایشان به عمل آوردند و همواره دستاوردهای ایران را مورد تحسین قرار می‌دهند.

ترقی ادامه داد: سفر رئیس جمهور به این کشور باعث رفع تنش و ایجاد اتحاد و همبستگی میان دو کشور و ملتهای منطقه خواهد شد و می‌تواند به توسعه دستاوردهای اقتصادی و سیاسی بینجامد.

قائم مقام حزب موتلفه متذکر شد: دشمنان انقلاب اسلامی و گروهک های ضدانقلاب تلاش بسیاری دارند تا از وابستگی ارتش پاکستان به آمریکا برای نفوذ در مرزها و ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده کنند بنابراین تحکیم روابط بین دو کشور نقش موثری خواهد داشت .

این فعال سیاسی افزود: سفر آقای رئیسی به پاکستان آثار و برکات بسیاری خواهد داشت و می‌تواند دو کشور را در جهت نابودی اسرائیل و گروهک‌های تروریستی همبسته تر کند.

او در پایان گفت: پاکستان در پیمان های مشترک بسیاری با جمهوری اسلامی قرار دارد و تقویت روابط با این کشور نقش بسیاری در افزایش تولید و بهبود شرایط اقتصادی و افزایش صادرات غیرنفتی خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • شهر خلاق، فرصتی برای مشارکت مردم
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • سعیدی: روش برخورد با دختران سرزمینم با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد
  • کنایه معین الدین سعیدی به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس /عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • سعیدی، نماینده چابهار: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند/ حجاب واجب است اما تقویت ارزش پول ملی و سفره مردم هم واجب است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • کمک‌های جدید آمریکا بعید است که سرنوشت کی‌یف را به طور اساسی تغییر دهد