Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@05:22:36 GMT

علت بروز وزوز گوش از نظر طب سنتی

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۸۴۵۶

گاهی هم علت بروز وزوز گوش ناشی از افزایش حس شنوایی است که این نیز اکثرا گذراست. اما اگر وزوز گوش ناشی از وجود بیماری در سر و ضربه‌های مغزی، گوش یا دیگر اعضای بدن باشد، حتما نیاز به بررسی توسط پزشک دارد تا با تشخیص صحیح بتواند درمان مناسب را برای بیمار انتخاب کند.

اخبار اجتماعی - عامل موثر دیگر در بروز وزوز گوش، ناشی از وجود اخلاط اضافی در بدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارتی مزاج بدن از حالت تعادل خارج می‌شود که در این صورت نیز برای رفع وزوز گوش نیاز به اصلاح مزاج است.

از علل دیگر وزوز گوش در بعضی افراد مستعد، خوابیدن بلافاصله بعد از غذا خوردن است. علاوه بر این، خوردن بعضی مواد غذایی خاص مثل فلفل، ادویه‌های گرم، خوردن سیر، پیاز و تره خام در بعضی مزاج‌ها باعث وزوز گوش یا سرگیجه می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بیماری غذا خوردن پزشک درمان طب سنتی مواد غذایی وزوز گوش بروز وزوز گوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اختلال در سامانه الکترونیک بیمه سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، چند روزی ازبروز  اختلال در سامانه نسخه الکترونیک بیمه سلامت به دلیل آنچه این سازمان بیمه گر ارتقای زیر ساخت های سامانه عنوان می کند می گذرد.

  تداوم اختلالات سامانه نسخه الکترونیک بیمه سلامت،علاوه بر بیماران  پزشکان را نیز با مشکلاتی مواجه کرده است.

 بنابر اعلام مسئولان ، به دلیل رشد ورودی سامانه نسخه الکترونیک بیمه سلامت در کنار لزوم ارائه خدمات جدید بیمه ای، تقویت زیرساخت و نحوه ارائه خدمت این سامانه را ضروری کرده است .

 از این رو در روزهای اخیر و پس از بررسی های متعدد صورت گرفته توسط تیم های فنی، تصمیم به جابجایی بستر سامانه و ارتقاء و بروز رسانی سیستم نسخه نویسی الکترونیکی گرفته شد.

 این امر موجب بروز اختلال در روند صدور نسخه الکترونیک بیمه سلامت شده است.

  از   اهداف این ارتقاء بهبود امنیت اطلاعات سلامت مندرج در پایگاه های داده، بهبود فرآیند پشتیبانی از نسخه نویسی الکترونیکی (نظیر سرعت بالاتر، کاهش اشکالات فرآیندی و توسعه زیرساختی)  است و انتظار می رود با اجرایی شدن این تغییرات، سرعت پاسخگویی در انجام فرآیندها افزایش بیابد.

 

دیگر خبرها

  • خوراکی‌هایی که نباید هرگز با آب مخلوط شوند
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • دلیل خط خوردن ستاره استقلال مشخص شد
  • بهترین زمان برای نوشیدن قهوه
  • بررسی اختلال در سامانه الکترونیک بیمه سلامت
  • عفونت گوش در کودکان (فیلم)
  • کدام غذاها را در سفر نخوریم ؟
  • مسمومیت ۵ نفر به علت خوردن قارچ سمی در کرمانشاه
  • نگرانی از بروز کم آبی در ۳ استان کشور
  • افزایش احتمال بروز پوکی استخوان و بیماری‌های قلبی با مصرف نوشابه