Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@00:21:41 GMT

سرپرست استقلال: به داور باختیم

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۸۵۰۵

اسماعیل خلیل‌زاده، درباره شکست ۲ بر یک استقلال مقابل الاهلی عربستان در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ، اظهار داشت: همه دیدند که استقلال با وجود غیبت بازیکنان کلیدی خود بازی خوبی را به نمایش گذاشت. تیم الاهلی سه بار حمله کرد و دو گل زد. داور کره‌ای نیز گل سالم استقلال را نگرفت تا به نوعی سرمان را ببُرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال بازی خوبی انجام داد، اما انصاف از سوی داور رعایت نشد.

اخبار ورزشی- وی با بیان اینکه قطعا به تصمیمات داوری اعتراض خواهند کرد، افزود: اعتراض ما تنها به صحنه گل دوم استقلال نیست. این داور در برخی از صحنه‌ها در جریان بازی علیه استقلال سوت زد. ما امروز به الاهلی نباختیم، بلکه به داوری باختیم و حتماً به AFC اعتراض رسمی خواهیم کرد.

سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: استقلال با وجود اینکه علی کریمی دچار بیماری آنفلوآنزا شده بود، میلیچ بیمار بود و سایر بازیکنان مصدوم، اما نشان داد که چه با مهره‌های اصلی و چه غیراصلی، خوب بازی می‌کند. نمایش استقلال با این شرایط قابل قبول بود و نشان‌دهنده توانایی سرمربی و کادر فنی تیم است که بازیکنانش را این‌گونه پرورش داده‌اند.

خلیل‌زاده درباره اینکه سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال به دلیل مشکلات مدیریتی تصمیم گرفت همراه این تیم به کویت سفر نکند، گفت: من درباره رمضانی صحبت کرده‌ام و به زودی دلایل جدایی او از تیم مشخص خواهد شد. رمضانی در زمان برگزاری دربی، در هتل به من گفت که به دلایلی کناره‌گیری می‌کند، اما هنوز استعفای کتبی نداده است.

وی در مورد زمان بازگشت شیخ دیاباته به تهران گفت: با امیر سلطانی، معاون ورزشی باشگاه صحبت کرده‌ام و قرار است دیاباته ۱۰ روز دیگر به ایران بازگردد.

سرپرست باشگاه استقلال درباره ناراحتی هروویه میلیچ از عدم پرداخت مطالباتش، تصریح کرد: بحث ناراحتی یا فسخ قرارداد او صحت ندارد و کذب است. من با میلیچ صحبت کرده‌ام و پولش در تهران پرداخت می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال استقلال لیگ قهرمانان آسیا الاهلی خلیل زاده صحبت کرده ام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب یک عضو استقلال | شما علم غیب داشتید؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از پیروزی‌های یک بر صفر پرسپولیس و استقلال برابر ملوان و آلومینیوم اراک، بساط بیانیه‌پراکنی بین ۲باشگاه حسابی پهن شد و هر دو ساعت یک‌بار یک تیم به آن یکی حمله می‌کرد. در این میان اما مسئولان استقلال وسط یکی از بیانیه‌هایشان ادعای بسیار عجیبی مطرح کردند؛ اینکه رضا عادل، داور بازی با آلومینیوم قصد نداشته گل گوستاوو بلانکو را تأیید کند، اما بعد از اعلام کمک‌داور ناچار به انجام چنین کاری شده است.

اولا که عالم و آدم می‌دانند تشخیص عبور توپ از خط بر عهده کمک‌داور است، وگرنه داور چطور از وسط زمین باید صحنه را ببیند؟ ثانیا آیا شما علم غیب دارید که از افکار قاضی میدان هم رازگشایی می‌کنید؟ به‌خاطر رقابت بر سر فتح یک جام، چه چیزهای عجیبی که نمی‌بینیم و نمی‌شنویم!

کد خبر 844522 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • خبر عجیب در مورد سرپرست استقلال که تایید نشد
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • نصرالله به تمرین استقلال بازگشت
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد/ تکذیب شایعه عجیب در مورد سرپرست استقلال
  • نکونام سرپرست استقلال را کنار گذاشت
  • واکنش روزنامه اسرائیلی به حمله ایران: «ما باختیم»
  • ادعای عجیب یک عضو استقلال | شما علم غیب داشتید؟