Web Analytics Made Easy - Statcounter

کادرفنی پرسپولیس درصدد است تا در دیدار با الشارجه، سیستم تیمش را تغییر دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پرسپولیس در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل با سیستم 4- 2-3-1 بازی کرد که با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.

حالا سرخ‌ها در دومین بازی باید به مصاف الشارجه امارات بروند و یحیی گل محمدی و کادرفنی سرخ‌ها درصدد هستند تا در دیدار با الشارجه، سیستم تیم شان را تغییر دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی در نظر دارد تا مقابل تیم اماراتی با ترکیب 4 - 4 - 2 بازی کند و با 2 مهاجم نوک رو در روی تیم اماراتی به میدان برود.

در میانه میدان کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی خواهد بود و احمد نوراللهی، وحید امیری و مهدی ترابی نیز حضور خواهند داشت.  

در خط حمله نیز علی علیپور و آنتونی استوکس حضور خواهند داشت و اوساگونا نیمکت نشین است. بی تردید مهمترین نکته پرسپولیس در تعویض خط حمله خود و نخستین حضور استوکس در ترکیب ثابت سرخپوشان یک سورپرایز ویژه برای حریف اماراتی در بازی امروز است. سورپرایز دوم هم تغییر تاکتیک تیم نسبت به بازی قبلی است که گل محمدی قصد دارد تا از آن به بهترین نحو استفاده کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس کادرفنی پرسپولیس و الشارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال

به گزارش فرارو و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال در خصوص بررسی حواشی رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر با حضور جواد داوری، رئیس فدراسیون برگزار شد که تصمیمات اخذ شده در این جلسه به شرح زیر است:

در صورت ایجاد هرگونه بی‌نظمی، توهین و پرتاب اشیا توسط تماشاگران تیم میزبان که موجب اختلال در نظم برگزاری مسابقات شود، بازی متوقف خواهد شد. در صورت تکرار، تیم میزبان موظف به تخلیه تماشاگران توسط یگان ویژه در کمترین زمان ممکن است. در صورت امتناع، با تصمیم سرداور، ناظر و نماینده فدراسیون، نتیجه بازی ۲۰ بر صفر به سود تیم حریف اعلام و باخت فنی اعمال خواهد شد.

در خصوص ادامه میزبانی تیم متخلف و حضور تماشاگران، کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ با توجه به محدودیت زمانی تا تشکیل کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد کرد.

همچنین در صورت رفتار تحریک‌کننده کادر فنی و بازیکنان علیه تماشاگران یا تیم حریف، با تشکیل کمیته فنی سازمان لیگ در پایان بازی فرد خاطی محروم و پرونده او به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود.

حضور یگان ویژه در تمامی بازی‌ها الزامی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نقش کانال های اماراتی در افزایش نرخ دلار | التهابات سیاسی بازیگر اصلی تغییر نرخ ارز است، نه اقتصاد
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی های پرسپولیس
  • رونمایی پیشکسوت پرسپولیس از یک فاجعه بزرگ
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال