Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پته بوته جج ۳۸ ساله، شهردار همجنس‌گرای شهر «ساوث بند» در ایالت ایندیانا محسوب می‌شود. او از ابتدای حضور در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، سعی داشته است از همجنس‌گرا بودن خود، به مثابه یک «خصلت خاص» برای جلب آرای همجنس‌گرایان و افرادی که دارای انحراف جنسی هستند استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حتی در اظهاراتی وقیحانه، مدعی شده است که پس از زندگی مشترک با فردی همجنس خود (که بوته جج از وی به عنوان شوهرش یاد می‌کند)، حس بسیار بهتری دارد! بوته جج اخیرا در پاسخ به مجری شبکه سی‌ان‌ان در خصوص همجنس‌گرایی خود گفته است: «من در خصوص ارزش نهاد خانواده و چگونگی سنجش آن، از هیچ کسی تبعیت نمی‌کنم و درس نمی‌گیرم! من روش و علایق خودم را در این خصوص دارم و از زندگی با شوهرم لذت می‌برم!»

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که منتقدان وضعیت اجتماعی آمریکا و خصوصا انجمن‌ها و افرادی که به صورت مستقل در راستای تحکیم نهاد خانواده و ارزش‌های انسانی در ایالات متحده فعالیت می‌کنند، نسبت به گرایش برخی جوانان و رای دهندگان به بوته جج و افکارش هشدار داده‌اند.

شوی انتخاباتی همجنس‌گرایان

دفاع سرسختانه بوته جج از همجنس‌گرایی خود، می‌تواند از یک زاویه دیگر نیز قابل تحلیل باشد! براساس گزارش موسسه گالوپ که بر اساس شاخص LGBT یا همان وجود گروه‌های منحرف جنسی در آمریکا منتشر شده است، در سال ۲۰۱۷، حدود ۴.۵ درصد جمعیت آمریکا را همجنس‌گرایان و دیگر گروه‌های منحرف تشکیل می‌دهند. این میزان در سال ۲۰۱۲، ۳.۵ درصد و در سال ۲۰۱۶، ۱/۴ درصد بوده است. همان گونه که مشاهده می‌شود، تعداد افراد همجنس باز و منحرف درآمریکا، هر ساله افزایش یافته و روند صعودی خود را طی می‌کند. بر اساس تحقیقات موسسه گالوپ و بر اساس محاسبات سال ۲۰۱۷ میلادی، در میان کل افراد بالای ۱۸ سال در جامعه آمریکا، بیش از ۱۱ میلیون نفر همجنس‌گرا یا دارای سایر انحرافات جنسی هستند. این در حالی است که آمار غیررسمی، نشان دهنده وجود تعداد بیشتری از همجنس‌گرایان است که به هر دلیلی، این موضوع را پنهان کرده اند.

هم اکنون بوته جج بر روی آرای میلیون‌ها نفر همجنس باز، حسابی ویژه باز کرده است. وی در صدد است در رقابت‌های نزدیک و سرسختانه خود با برخی نامزد‌های دموکرات، مخصوصا برنی سندرز، با به گردش در آوردن آرای همجنس‌گرایان به سود خود، به مرحله پایانی رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ راه پیدا کند. بوته جج در مرحله نهایی انتخابات و در رقابت با ترامپ نیز حساب ویژه‌ای روی آرای همجنس‌گرایان باز کرده و قصد دارد اگر به آن مرحله برسد، در ایالات خاکستری و حساس (مانند فلوریدا، ویسکانسین، میشیگان و.) نیز همجنس‌گران را به سود خود به صحنه انتخابات بیاورد.

ناممکنی که حالا ممکن است!

رسانه‌های آمریکایی طی روز‌های اخیر و خصوصا پس از پیشتازی بوته جج پس از دو انتخابات درون حزبی آیووا و نیوهمپشایر، تمرکز زیادی بر همجنس‌گرایی وی کرده و برتری فعلی بوته جج در پویش دموکرات‌ها را نشانه نوعی «تغییر رفتار» در معادلات اجتماعی و فرهنگی آمریکا دانسته‌اند. نیویورک تایمز در این خصوص می‌نویسد: «موضوعات طرح شده در فضای انتخاباتی آمریکا و در خصوص همجنس‌گرایی پته بوته جج، نشان می‌دهد که چقدر نگاه عمومی پیرامون همجنس‌گرایی و ازدواج همجنس‌گرایان تغییر کرده است! شنیده شدن چنین مسائلی، آن هم در جریان رقابت انتخابات ریاست جمهوری تا یک دهه قبل و پیش از این که ازدواج همجنس‌گرایان در آمریکا قانونی شود، ناممکن بود»

شبکه ان. پی. آر در گزارشی دیگر، از ذوق زدگی همجنس‌گرایان دیگر ایالات آمریکا پس از پیروزی‌های بوته جج در آیووا و نیوهمپشایر خبر می‌دهد و می‌نویسد:

«پیروزی بوته جج به عنوان یک نامزد همجنس‌گرای انتخاباتی، بازتاب زیادی در میان سایر گروه‌های همجنس‌گرا در ایالت‌های مختلف آمریکا داشته و منجر به خوشحالی آن‌ها شده است!»


​​​​​​​یک نظرسنجی تکان دهنده در آمریکا

شبکه وکس (VOX) اخیرا در گزارش خبری خود در خصوص شخصیت پته بوته جج و همجنس‌گرایی وی، از یک نظرسنجی تکان دهنده (به لحاظ اخلاقی) در ایالات متحده پرده برداشته است. در این نظرسنجی آمده است:

«دیدگاه مردم آمریکا در خصوص حضور یک همجنس‌گرا در مسند ریاست جمهوری، به مراتب نسبت به قبل بازتر شده است. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد هم اکنون ۱۴ درصد آمریکایی ها، از حضور یک نامزد همجنس‌گرا در انتخابات استقبال می‌کنند و ۵۴ درصد هم می‌گویند مشکلی با حضور یک سیاستمدار همجنس‌گرا در مسند قدرت ندارند. با این حال در سال ۲۰۰۶ میلادی (حدود ۱۴ سال قبل)، میزان شهروندانی که با حضور یک همجنس‌گرا در انتخابات مشکلی نداشتند، ۳۸ درصد بود.»

این نظرسنجی می‌افزاید: «حتی در دید افراد سالمند و نسل‌های قبلی جامعه آمریکا نیز نسبت به حضور سیاستمداران همجنس‌گرا در قدرت تغییر مهمی ایجاد شده است! در سل ۲۰۰۶ میلادی، ۳۱ درصد افراد سالمند نسبت به این موضوع بی تفاوت بودند و بقیه، مخالف حضور همجنس‌گرایان در انتخابات و ... بودند. با این حال هم اکنون ۵۶ درصد جمعیت سالمند آمریکا، مشکلی با این ماجرا ندارند!»

منبع: جام جم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار بین الملل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتخابات ریاست جمهوری همجنس گرایان همجنس گرایی همجنس گرا همجنس گرا بوته جج هم اکنون بر اساس حضور یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند

سید محمد تقی شاهچراغی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری ورامین که با موضوع انتخابات برگزار شد، طی سخنانی گفت: عملیات «وعده صادق» اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است.

وی گفت: اخیراً برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

معاون وزیر کشور اظهار کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم در سطح کشور گفت: در مرحله دوم انتخابات در سطح کشور در ۱۵ استان و در ۲۲ حوزه انتخابیه ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند و در ورامین برابر قانون انتخابات به دور دوم کشیده شد.

شاهچراغی در پایان گفت: عوامل برگزاری انتخابات در سطح کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیأت اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • نمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • رهاشدگی قیمت‌ها در بازار اجاره‌بها و رهن مسکن
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • وقتی معجزه خداوند، مداخله نظامی آمریکا را شکست داد
  • خزعلی: دوره موشک تمام نشده وقتی زبان وتو می‌شود
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات