Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت:ناوگان امدادی هلال احمر آذربایجان غربی تجهیز می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، حامد سجادی در دیدار با استاندار آذربایجان غربی ضمن ارائه گزارشی از تلاشهای این جمعیت در امدادرسانی زمستانی، به طرح ویژه امدادی در ۵ استان غربی کشور به منظور مدیریت درست برف و کولاک اشاره کرد و گفت: در این طرح امکانات امدادی از نقاطی که درگیر برف و کولاک نیستند به مناطق غربی گسیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برای تجهیز ناوگان امدادی هلال احمر آذربایجان غربی از جمله تامین آمبولانس قول مساعد داد.

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی از تلاشهای امداد گران جمعیت هلال احمر در امدادرسانی به حادثه دیدگان بلایای مختلف تقدیر کرد و گفت: تلاش های جمعیت هلال احمر در مدیریت بحران و رسیدگی به حادثه دیدگان جای تقدیر دارد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نقش مهم تجهیز ناوگان امدادی در ارتقای توان عملیاتی هلال احمر گفت: شرایط جغرافیایی و بروز حوادث مختلف طبیعی و انسانی می طلبد تا ناوگان امدادی هلال احمر آذربایجان غربی بویژه در خصوص آمبولانس و خودروهای پیشرفته تجهیز شود.

وی در ادامه به وضعیت جغرافیایی استان و حادثه خیز بودن این منطقه اشاره کرد و افزود: رسیدگی بموقع و درست در بحرانها نیازمند امکانات لازم و پیشرفته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی هلال احمر آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی تجهیز ناوگان امدادی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد ۷۱ ساله مهابادی بخاطر جمع آوری گیاهان کوهی جان باخت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی گف: ساعت۱۳:۱۰ دقیقه روز یکشنبه ۲۶ فروردین، درخواست فوریت های پزشکی جهت دسترسی به فوتی در ارتفاعات ابراهیم جلال مهاباد به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات و جستجو ،نجاتگران به فوتی دسترسی پیداکردند و بعد از انتقال به پایین دست،فوتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

وی اضافه کرد: فرد فوتی مرد ۷۱ ساله بود که برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود و بر اثر ایست قلبی جانباخته بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895421

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیروهای مسلح
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • حادثه رانندگی در محور خوی_چایپاره
  • برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی
  • مرد ۷۱ ساله مهابادی بخاطر جمع آوری گیاهان کوهی جان باخت
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان