Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیمی است که به راحتی از مراحل گروهی همواره در آسیا بالا آمده و فکر می‌کنم این تیم می تواند در فصل جاری هم تا مراحل پایانی حضور داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اسماعیل حلالی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون بازی حساس امروز سرخ‌پوشان مقابل الشارجه امارات به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی نخست خود را مقابل تیم قدرتمند الدحیل واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در آن دیدار بازیکنان ما به ویژه در خط دفاعی اشتباهاتی داشتند که منجر به دریافت دو گل از حریف شد. اما الدحیل نیز نشان داد امسال برای قهرمانی در آسیا تیمش را بسته است.

 وی افزود: بازیکنان باید از بازی قبلی درس بگیرند و تیم باید امروز با یک بازی منطقی و البته اتخاذ تدابیر ویژه برای کسب پیروزی به میدان بروند و در عین حال نباید حریف را نیز دست‌کم بگیرند.

 هافبک سابق پرسپولیس و تیم ملی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: پرسپولیس در آسیا تیمی شناخته شده است. بنده آن زمان که خودم بازی می‌کردم. دو بار با این تیم عنوان سومی آسیا را کسب کردیم و دو فصل پیش نیز پرسپولیس به فینال صعود کرد و تیم های غرب آسیا انگیزه مضاعفی برای بازی مقابل تیم های ایرانی بویژه پرسپولیس دارند. در همین رابطه باید به این نکته نیز تاکید کنم که ما هم باید در آسیا با انگیزه بالایی مقابل حریفان ظاهر شویم. در دیدار امروز نباید با ریسک بالا بازی کنیم و فکر می‌کنم در شرایط عادلانه می‌توانیم ۶ امتیاز را در بازی رفت و برگشت کسب کنیم.

حلالی در بخش پایانی صحبتهایش تصریح کرد: بازیکنان به خاطر داشته باشند که اگر در بازی امروز خودشان باشند می توانند حریف را در خانه شکست دهند. بسیاری از کشورهای عربی بازی پرسپولیس را نگاه می‌کنند تا ببینند صدرنشین لیگ ایران در چه وضعیتی قرار دارد. به امید خدا با برد امروز پرسپولیس می تواند روحیه دو چندانی به دست بیاورد و در ادامه راه نیز در مسابقات داخلی می‌تواند روند موفقیت آمیز خود را با سرعت بیشتری پیگیری کند. فقط بنده در آخر باز هم تاکید می‌کنم که پرسپولیس تیمی است که به راحتی از مراحل گروهی همواره در آسیا بالا آمده و فکر می کنم این تیم می تواند در فصل جاری هم تا مراحل پایانی حضور داشته باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا اسماعیل حلالی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس الشارجه فکر می کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس

سرخپوشان پایتخت در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که ۲ میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، ۲ بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس