Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون آ اف پ، ایمون گیلمور (Eamon Gilmore) نماینده ویژه اتحادیه اروپا در امور حقوق بشر درباره آزادی بیان در قطر هشدار داد.

گیلمور در دوحه گفت: "من در مورد برخی از مقررات مربوط به آزادی بیان و آزادی مطبوعات نگران هستم. "

وی افزود: " نگرانی من مربوط به قانون مجازات، قانون مطبوعات و انتشار سال ۱۹۷۹، قانون پیشگیری از وقوع جرایم سایبری سال ۲۰۱۴ و همچنین الحاق اخیر قانون مجازات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما موضوع آن قانون را هم با وزارت امور خارجه و هم با دکتر المری (علی بن صمیخ المری، رئیس کمیته ملی حقوق بشر در قطر) مطرح کرده ایم و توجه آن‌ها را به نگرانی‌هایی که اتحادیه اروپا درباره این بخش از قانونگذاری و تأثیر آن‌ها بر آزادی بیان دارد جلب کرده ایم.

گیلمور گفت: ما به قطر توصیه می‌کنیم که این قوانین اصلاح یا لغو شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حقوق بشر اتحادیه اروپا اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند

وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: مایه تاسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است. اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست. اتحادیه اروپا باید مسئولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

کد خبر 747118

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا تیک‌تاک را به دلیل یک برنامه جدید تهدید می‌کند
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می کند
  • بورل: به همکاری با آنروا ادامه می دهیم
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می‌کند
  • تحولات اوکراین|توقع کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایت‌کار اسرائیل پیروی کند
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از بحران آب آشامیدنی در افغانستان
  • تظاهرات گسترده در حمایت از فلسطین در اسپانیا