Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تبریز در مجلس دهم درباره علت کاندیدا شدنش در حوزه انتخابیه تهران و قرار گرفتنش در لیست خانه کارگر گفت: هرجا باشم خودم را فرزند آذربایجان می‌دانم.

«زهرا ساعی»، نماینده مردم تبریز در مجلس دهم، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در ارتباط با «فضای انتخابات و شور انتخاباتی» گفت: شور انتخاباتی کم کم در حال شکل گرفتن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فضای مجازی امکانی را برای همه ایجاد کرده که تبلیغات‌شان را در آن انجام دهند و خیلی مثل سابق در دیوارهای شهر، بنر نمی‌بینیم. در کانال‌های تلگرام، واتساپ و اینستاگرام تبلیغات خوبی در حال انجام است. 

او ادامه داد: مردم همیشه حضور باشکوه و پرشور خود را در عرصه‌های مختلف نشان دادند. مردم همیشه حق انتخاب برای خود دارند، کسانی که تبلیغات می‌کنند رای نمی‌دهیم و تحریم می‌کنیم در حقیقت خود را تحریم می‌کنند.

ساعی درباره علت کاندیدا شدنش در حوزه انتخابیه تهران و قرار گرفتنش در لیست خانه کارگر گفت: در تبریز یکی از کاندیدای اختصاصی لیست خانه کارگر بودم اما بنابر شرایطی که حاکم شد و بحث ردصلاحیت‌ها، در تهران به دعوت عزیزان‌مان کاندیدا شدم. هرجا باشم خودم را فرزند آذربایجان می‌دانم. شورای مرکزی فعلا 4 کاندیدا را در لیست خود قرار داده است.

او درباره منتشر شدن یک پوستر تبلیغاتی از خود با عنوان«سالن آرایش عروس» گفت: متأسفانه تخریبی بود که برخی از رقبا انجام دادند. قرار این بود جلسه‌ای در صنف آرایشگران مثل همه صنوف دیگر برگزار شود خانم‌های آرایشگر هم یک‌سری مطالباتی دارند، من زمانی که مدیرکل زنان و خانواده تهران بودم، به من مراجعه می‌کردند. با اتحادیه آرایشگران خانم‌های استان و کل کشور و با رئیس شورای‌شان در ارتباط بودیم و به مجلس هم می‌آمدند. در راستای مطالباتی که دارند دعوتی از من شد و این جلسه‌ای بود برای طرح موضوعات، پرسش و پاسخ‌ها.

ساعی درباره عدم وحدت در جناح اصولگرا مطرح کرد:  برخی می‌گویند اگر قوه مجریه و مقننه هر دو از یک جناح باشند بهتر می‌توان کشور را اداره کرد اما اینطور نیست. دیدیم اصولگرایان حتی بین خودشان می‌‌توانند چقدر انشقاق داشته باشند. باید همه احزاب و گروه‌های سیاسی را در کشور داشته باشیم. با یک شرایط اقتصاد مقاومتی مواجهیم نباید برای تبلیغات، پول پاشی شود زیرا این قبیل اقدامات، ضد تبلیغ است. با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و مشکلات بسیار و تحریم‌ها و تنگناها اگر فردی بخواهد حیف و میل و اسراف کند قطعا  نمی‌تواند نماینده شایسته‌ای برای مردم باشد و درک درستی از شرایط عامه مردم، داشته باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات زهرا ساعی انتخابات مجلس یازدهم لیست خانه کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت هزار مادر روستایی آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سیروس محمودیان  اظهار کرد: در قالب این طرح که از اول امسال در استان اجرا شده تاکنون بیش از هفت هزار مادر روستایی دارای سه فرزند و بیشتر که سن آنان ۱۸ تا ۵۰ سال قرار دارد، به صورت رایگان بیمه شدند.

وی اضافه کرد: مادران روستایی که فرزند سوم آنان اول سال ۱۳۹۶ به دنیا آمده باشند، در قالب این طرح به صورت رایگان بیمه می شوند و برای مادرانی که بیشتر از سه فرزند دارند، به ازاری هر فرزند ۲ سال سابقه ارفاقی در نظر گرفته می شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی گفت: مرحله نخست بیمه رایگان مادران دارای سه فرزند، تا آخر فروردین ماه جاری ادامه دارد و انتظار می رود تا پایان این مرحله تعداد مادران بیمه رایگان افزایش پیدا کند.

وی اظهار کرد: مادران مشمول این طرح می توانند با مراجعه سایت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یا به صورت حضوری به کارگزاری‌های فعال در آذربایجان غربی مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۱۹۳ هزار نفر در آذربایجان‌غربی عضو صندوق بیمه اجتماعی روستاییان هستند افزود: از مجموع اعضای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی حدود یک سوم آنان را بانوان و بقیه را آقایان تشکیل می دهند و میانگین سنی اعضا ۴۰.۵ سال است که هم سهم بانوان پایین و هم میانگین سن اعضا بسیار بالا است.

دیگر خبرها

  • سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی به ۲۰ سانتی متر رسید
  • افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • نوستالوژی؛ تیزر تبلیغاتی با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • فضاى ورزش دانش آموزى استان آذربایجان‌غربی ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافته است
  • تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء
  • هفت هزار مادر روستایی آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند