Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود با اشاره به اینکه نامزدهای انتخابات نباید با هر ابزاری به پیروزی فکر کنند، گفت: مازندران از نداشتن برنامه جامع توسعه اقتصادی رنج می‌برد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، کوروش جعفری امروز در نشست خبری مشترک شورای هماهنگی اصلاح طلبان مازندران، اظهار داشت: مهم‌ترین دغدغه  ما این است که چرا شهرو دیار ما با توجه به ظرفیت، پیشرفت و توسعه لازم را نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تلاش شود از مدیران گذسته  جهت کسب تجربیات برای مدیریت شهری استفاده کنیم.

وی افزود: تعهد  و پایبندی به حزب و گروه  را حفظ کنیم و به اصول و اخلاق پایبند باشیم، برای رسیدن به منافع ملی ابزارهای مختلفی مانند وحدت، انسجام، رایزنی  گفتگو نیاز است. فضای مجازی اجازه می‌دهد جهت تبلیغ استفاده کنیم. چسباندن کاغذ و پوستر موجب تخریب شهر می‌شود.

جعفری بیان کرد: اگر حقوق سیاسی و رای  را پیش فروش کنیم جای ایراد واشکال است دیر یا زود آمدن اشکالی ندارد، انتظار داریم مردم انتخاب درست داشته باشند و همچنین بدانیم دشمنان خارجی که مشخص هستند دشمن داخلی ما بحث مشکلات  اقتصاد، بیکاری عدم سرمایه‌گذاری و عدم توسعه مشکل اصلی استان ما است.

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در آبادان: زیرساخت‌های کشور باید با تفکر اقتصاد مقاومتی همراه شودانتخابات پرشور زمینه ساز حل مشکلات اقتصادی استدبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی: دولت‌ و جریان‌های سیاسی در مبارزه با فساد، عملکرد مثبتی نداشته‌اند

وی گفت: مازندران دارای ظرفیت فراوانی است و  با توجه به همسایگی با دریای خزر می‌توانیم سرمایه گذاری، توریسم گردشگری، حمل ونقل را در منطقه داشته باشیم.

جعفری افزود: ساری ،میاندورود ،چهاردانگه،دودانگه  به لحاظ جغرافیایی شرایط متفاوتی  برای توسعه و رشد دارد. احیا و طراحی برنامه اکوتوریسمی، بوم گردی و گردشگری برای منطقه دودانگه و چهاردانگه نیاز است زیرا آب  وهوای و منطقه تاریخی است که گردشگران را جذب می ‌کند.

وی گفت: فقدان سرمایه‌گذاری خارجی مشکل استان است جهت رفع این مشکل باید از افرادی که ارتباطات بین المللی دارند و راه‌ها را می شناسند استفاده کنیم.  ابهامات مشکل اصلی جامعه ما بوده و شفاف‌سازی می تواند  مشکلات اصلی جامعه ما را رفع کند.

انتهای پیام/ 682/ ع

R41358/P4001/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرمایه گذاری استفاده کنیم اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده صبح پنجشبه دربازدید از عملیات لوله گذاری شبکه آبرسانی در سطح استان هدف از این اقدام را افزایش کیفیت و پایداری آب شرب و نیز کاهش هدر رفت آب دانست و گفت: در سال گذشته ۳۶۳ هزار و ۳۱۱ متر اصلاح و ۱۷۵ هزار متر توسعه شبکه توزیع در اقطار مختلف در این استان انجام شد.

وی داد: ۳۳۴ هزار و ۳۹۰ متر اصلاح و ۵۸ هزار و ۳۵۹ متر توسعه خط انتقال نیز انجام شد تا هم استانی‌ها بتوانند از نعمت آب شرب مطلوب برخوردار شوند.

مدیرعامل آبفای مازندران تصریح کرد: امورات ساری با ۱۷۱ کیلومتر، بابل ۱۲۱ کیلومتر و نکا با ۶۴ کیلومتر بیشتر اصلاح و توسعه شبکه آب را انجام دادند.

برارزاده اعتبار صرف شده برای این اقدام را در حدود هشت هزار میلیارد ریال و جمعیت برخوردار آن را ۵۰۰ هزار نفر عنوان کرد.

کد خبر 6088310

دیگر خبرها

  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • معرفی 14 میلیارد تسهیلات توسعه باغ در ساری