Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یحیی صادقی شامگاه دوشنبه در آئین گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و مراسم تجلیل از بانوان امدادگر کمیته امداد استان کرمان به راه‌اندازی اداره امور بانوان در اداره کمیته امداد منطقه یک کرمان اشاره کرد و افزود: تلاش ما این است که این اداره به عنوان یک الگو در کشور مطرح شود و اثربخشی این اقدام برای ما بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی به حجم بالای کار مددکاران اشاره و بیان کرد: در اکثر مناطق استان بیش از نیمی از مددجویان کمیته امداد خانم ها هستند که شرایط متفاوت و سختی دارند و برخی از آن ها درد هایی دارند که درد خود را بهتر می توانند با بانوان امدادگر مطرح کنند که بر این اساس حجم کار بانوان امدادگر بسیار بالاست به همین منظور به دنبال استفاده از ظرفیت هایی از جمله از ظرفیت روحانیون ثابت در روستاها هستیم که بخشی از کار مددکاران را با برون سپاری به این روحانیون واگذار کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به اینکه تکلیف سنگینی بر عهده امدادگران گذاشته شده است و کار این افراد ارزش بسیار بالایی دارد، خاطرنشان کرد: شنیدن درد و رنج محرومان خیلی دردآور است و  خداوند مقدر کرده که گره مشکلات محرومان به دست ما که امدادگر هستیم گره‌گشایی شود. 
صادقی به شرایط جدید فقر اشاره کرد و گفت: شرایط فقر در حال حاضر نسبت به گذشته متفاوت شده و امروزه فقر بیشتر زنانه و جوان شده است. 
وی با تأکید بر اینکه بیشترین گروه هدف و مراجعان به کمیته امداد و سایر دستگاه‌های حمایتی زنان هستند، بیان کرد: حدود ۶۰ درصد مددجویان کمیته امداد استان کرمان را زنان سرپرست خانوار تشکیل داده اند و مابقی مددجویان نیز که سرپرست دارند سرپرست آنها بیمار یا از کارافتاده است و عمده بار و زحمت خانواده بر دوش زن خانواده است. 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان ادامه داد: باید مطابق با شرایط تصمیم گرفته و برنامه ریزی کرده و در جهت حل مشکلات محرومان تلاش کنیم. 

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان کمیته امداد امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان کمیته امداد امام خمینی ره خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان کمیته امداد امام خمینی ره کمیته امداد امام خمینی بانوان امدادگر استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار؟ گفت: ۴۵۰ هزار نیکوکار حقیقی، ۴۴۰ مرکز و ۴۰۰ موسسه خیریه و جهادی با کمیته امداد فارس همکاری می‌کنند که از ۵۰۰ نفر آن‌ها تجلیل شد.
موصلی با بیان این که خیران در فارس پارسال ۹۰۰ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد کمک کرده اند، افزود: تلاش می‌کنیم امسال میزان همراهی خیران به ۵ هزار میلیارد تومان افزایش باید.
وی ادامه داد خیران در زمینه‌های مختلف کمک هزینه ازدواج، هزینه درمان، ساخت منزل مسکونی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و حمایت از کودکان بی سرپرست با کمیته امداد همکاری می‌کنند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: ۳۰ درصد از کمک‌های این نهاد به مردم، توسط خیران تامین می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟