Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@08:19:31 GMT

تصاویر/تیوپ سواری

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۸۹۰۲

تصاویر/تیوپ سواری

شهر چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری است و در فاصله ۱۰۰ کیلومتری از شهرکرد، مرکز استان واقع شده است.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛شهری که به واسطه دمای پایین و بارش برف بسیار، در اخبار هواشناسی، به یک پیشکسوت تبدیل شده است.
در این منطقه حتی شب‌های تابستان هم سرد هستند و زمستان‌هایش یادآور قطب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چشمه‌های آب معدنی این شهرستان شهرت جهانی دارند و پیست اسکی آن همه ساله پذیرای اهالی این ورزش مفرح می‌باشد و بارها میزبان مسابقات کشوری بوده است.
بخشی از پیست چلگرد همواره در اختیار تیوپ سوارانی است که سرعت و هیجان و خطر را با هم تجربه می‌کنند. این تفریح زمستانی علی رغم خطرآفرینی، سن و سال نمی‌شناسد و مورد استقبال مردم واقع می‌شود و می‌توان گفت به جزئی از هویت این منطقه مبدل شده است، به ویژه آنکه در فصل زمستان، تعداد زیادی از اهالی شهر با کرایه دادن تیوپ، شغل و درآمد فصلی را برای خود دست و پا می‌کنند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش آبشار شیرلان از دل کوه‌های هریس + فیلم

شهرستان هریس در استان آذربایجان شرقی واقع شده است. این شهرستان طبیعتی بکر و زیبا و آب و هوایی مطبوع دارد و مکان مناسبی برای طبیعت دوستان است. آبشار شیرلان یا شیران از جمله دیدنی های این شهرستان محسوب می‌شود و در ارتفاع ۲۲۰۰ متری از سطح دریا واقع شده است.

این آبشار تفرجگاه زیبایی برای گردشگرانی است که به دنبال آب و هوا و طبیعت دل انگیز هستند. اما به گفته شهروندخبرنگار ما حجم آبی که هیچ نفعی برای شهرستان ندارد و با ایجاد سد می‌توان بخش وسیعی از این نعمت الهی در فصل تابستان برای بخش کشاورزی به کار برد.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان شرقی

بیشتر بخوانید:

حال و هوای حافظیه شیراز در تعطیلات عید سعید فطر + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد + فیلم
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • نحوه تعمیر تیوپ لاستیک دوچرخه سوراخ شده؛ یک ترفند ساده و کاربردی (فیلم)
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • افزایش شدید تعداد آوارگان فلسطینی در دیرالبلح
  • خروش آبشار شیرلان از دل کوه‌های هریس + فیلم