Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: ۲۰۰۰ نفر از مردم استان از فیلم های جشنواره فجر دیدن کردند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، احد هوشمند مسئول حوزه هنری استان افزود: ۲۰۰۰ نفر از مردم استان از فیلم های سی و هشتمین دوره جشنواره فجر در سینما ایران (ارومیه) استقبال کردند.

وی با بیان اینکه دراین دوره ۱۴فیلم در سینما ایران اکران عمومی شد، تصریح کرد: خوشبختانه با تبلیغات و دعوت نامه های که امسال دراختیار مردم ونهادها قرارگرفت تعداد مخاطبان جشنواره در ارومیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشمند درخصوص پرفروش ترین وپرمخاطب ترین فیلم اکران شده درارومیه نیزگفت: فیلم "آتابای" به کارگردانی نیکی کریمی در رتبه اول و "روز صفر" و "خوبف بد، جلف " ۲ نیز به ترتیب دررتبه های بعدی پرفروش و پرمخاطب ترین فیلم ها قرار گرفتند.

رئیس حوزه هنری استان یاد آورشد: دربخش سیمرغ پروانه هانیز که به موضوع کودکان و نوجوانان اختصاص داشت بیش از ۲۰۰۰ نفر نیز از فیلم های این بخش دیدن کردند.

وی ادامه داد: باتوجه به بازسازی ونوسازی سینما ایران در ارومیه و دیگر سینماها امید است بیش ازاین شاهد حضور مردم در سینماها و توسعه هنر هفتم دراستان  باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی جشنواره فیلم فجر حوزه هنری سینما آزادی ارومیه سینما ایران ارومیه حوزه هنری آذربایجان غربی سینما ایران حوزه هنری ۲۰۰۰ نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوّمین جشنواره قرآنی درارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در نظر دارد دومین جشنواره قرآنی با رویکرد تخصصی تلاوت‌های تقلیدی و با هدف انگیزه دهی و کشف استعدادهای جدید با محوریت کودکان و نوجوانان در بین دانش‌آموزان پسر شهرستان ارومیه در ماه مبارک رمضان برگزار نماید.

علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند به دلخواه مقطعی ۶ دقیقه‌ای از تلاوت‌های یکی از اساتید مصری (مصطفی اسماعیل، محمّدصدیق منشاوی، عبدالباسط، محمد رفعت، عبدالمفتاح شعشاعی) را تمرین و تقلید کرده و در روز مسابقه ارائه نمایند.

علاقنمندان می‌بایست از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ جهت ثبت‌نام، مشخصات خود را به شماره ۰۹۳۹۱۹۵۳۸۸۰ ارسال کنند.

به پنج نفر از برگزیدگان ممتاز در هر مقطع مبلغ ۳۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال اهداء خواهد شد.

زمان برگزاری مسابقه  ۱۹ فروردین تا ۲۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ است.

دیگر خبرها

  • حضور ۲۰۰۰۰ نفری شهروندان در جشنواره شهر رمضان بوستان لاله
  • برگزاری دوّمین جشنواره قرآنی درارومیه
  • خانۀ سپنتا را به موزۀ سینمای اصفهان تبدیل کنید
  • برگزاری جشنواره المان های نوری در مشهد+ تصاویر
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»
  • حضور فعال حوزویان و استقبال مردم در نمایشگاه قرآن
  • جمعیت صدهزار نفری‌ امروز آزادی نشان دهنده هویت مردم ایران است
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» در موزه سینما اضافه شد
  • برگزاری دهمین دوره جشنواره سبزه‌آرایی، سفره هفت‌سین و پخت شیرینی و کلوچه محلی در ملایر