Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@23:22:41 GMT

چه کسی مجوز مرخصی عجیب دیاباته را صادر کرد؟

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۹۰۰۹

چه کسی مجوز مرخصی عجیب دیاباته را صادر کرد؟

با اظهارات سرپرست باشگاه استقلال در خصوص زمان بازگشت دیاباته، این بازیکن در 3 بازی آینده هم نمی تواند تیمش را همراهی کند.

به گزارش مشرق، روز 21 اسفند بود که باشگاه استقلال در خبری پیرامون سفر شیخ دیاباته به فرانسه عنوان کرد:«شیخ دیاباته،مهاجم مصدوم تیم فوتبال استقلال، پس از درخواست مرخصی کوتاه مدت جهت دیدار با خانواده‌اش، امروز صبح ایران را به مقصد فرانسه ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در متن منتشره توسط باشگاه استقلال عنوان شده دیاباته پس از درخواست مرخصی کوتاه مدت راهی کشورش شده است اما با گذشت 8 روز از سفر این بازیکن به فرانسه اسماعیل خلیل زاده در اظهار نظری عجیب در برنامه فوتبال برتر عنوان کرد که این بازیکن 7-8-10 روز دیگر به ایران برمی گردد!

با اظهارات سرپرست استقلال مرخصی دیاباته حدود 20 روز طول می کشد و عملا استفاده از واژه مرخصی کوتاه مدت معنی خود را از دست می دهد ضمن آنکه این بازیکن مصدوم است و طبیعتا کادر پزشکی تیم استقلال از وضعیت دقیق ناحیه مصدوم این بازیکن بی اطلاع خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

2 ستاره دیگر استقلال بازی با الاهلی را از دست دادند

بنا بر ادعای سرپرست باشگاه استقلال  اگر قرار باشد دیاباته حدود 10 روز دیگر به تهران برگردد حتی اگر مصدومیت وی کامل برطرف شده و آماده حضور در میادین باشد باز هم وی حداقل 3 بازی پیش روی این تیم را از دست خواهد داد.

آبی پوشان روز 4 اسفند در تهران میزبان ذوب آهن هستند و 4 روز بعد یعنی هشتم در سیرجان به مصاف گل گهر می روند. از سوی دیگر استقلال برای دیدار روز 12 اسفند مقابل الوحده در امارات  روز دهم همین ماه راهی دبی خواهد شد که یا ممکن است دیاباته به این سفر نرسد و یا اگر برسد هم  با توجه به  اینکه 3-4 هفته کنار سایر بازیکنان تمرین نکرده شانس چندانی برای بازی در ترکیب آبی پوشان نخواهد داشت.

حال مشخص نیست چرا فرهاد مجیدی یا مسئولان باشگاه استقلال به این بازیکن مرخصی داده اند زیرا وی می توانست با پیگیری درمان در تهران حداقل برای دیدار  سوم وحساس آسیایی استقلال مقابل نماینده امارات خیال کادر فنی و هواداران این تیم را راحت کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا شیخ دیاباته استقلال اسماعیل خلیل زاده فرهاد مجیدی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

کد خبر 845187 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • واکنش عجیب درویش به تمدیدی‌های پرسپولیس
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • تصمیم عجیب آنچلوتی برای بازی برگشت مقابل منچسترسیتی
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال