Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیتر، گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، خبر، عکس و کاریکاتور از بخش‌های پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کردستان بود و برای بخش های ویژه جشنواره نیز شعار سال (رونق تولید) و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده بود.

سلیمان الله مرادی، مجید سلیمانی نژاد، شیروان یاری، مسعود مرادسلیمی، مسعود ورمزیار و خبات ساعدی داوران این دوره از جشنواره بودند کهدر ابتدای این جشنواره با اهدای لوح های سپاس از آنها تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با رای هیات داوران در بخش گزارش رتبه اول را به طور مشترک چنور صادقی از خبرگزاری ایرنا و شیرین مرادی از خبرگزاری فارس، رتبه دوم مشترک را هم افسانه گلباغی از ایرنا و عادل پیرویسی از سایت کردتودی و رتبه سوم مشترک را هم هیوا محمدپور از خبرگزاری کردپرس و مهوش رحیمی از سایت آفتاب دل به خود اختصاص دادند و اثر زینب طلایی از خبرگزاری ایرنا هم در این بخش شایسته تقدیر شد.

همچنین در بخش خبر شیوا اردلان منش از خبرگزاری فارس رتبه نخست، ملیحه سیفی از خبرگزاری ایسنا رتبه دوم، وریا کرمی از خبرگزاری ایرنا و سونیا محمدی از خبرگزاری موج به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند و زهره نادری مقدم از روزنامه جام جم شایسته تقدیر در این بخش شناخته شد.

منصور اولی از خبرگزاری کردپرس رتبه نخست، فرانک کیانپور از ایسنا رتبه دوم، روح الله زرین از خبرگزاری فارس و ژاله گرگانی از ایرنا به طور مشترک رتبه سوم را در بخش یادداشت و سرمقاله به خود اختصاص دادند و حمید زندکریمی از هفته نامه سوران هم شایسته تقدیر در این بخش شد.

در بخش مصاحبه نیز اسرین کنعانی از فارس رتبه نخست، شیما صادقی از تسنیم رتبه دوم، طاهره جلوخانی از کردتودی رتبه سوم کسب کرد و ژاله گرگانی از ایرنا شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش تیتر هم فاطمه ملایی از فارس رتبه اول، شیرین مرادی از فارس رتبه دوم، سروش حبیبی راد از خبرگزاری مهر و منصور اولی از کردپرس رتبه سوم را به طور مشترک خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش ویژه شعار سال شیما صادقی از تسنیم رتبه اول، چنور صادقی از خبرگزاری ایرنا رتبه دوم و نشمین نوشادی از ایسنا رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش ویژه بیانیه گام دوم انقلاب فاطمه محمدی از باشگاه خبرنگاران جوان رتبه اول و عدالت ناصری از خبرگزای فارس رتبه دوم را به خود اختصاص دادند، داوران در این بخش هیچ اثری را شایسته رتبه سوم تشخیص ندادند.

در بخش کاریکاتور رتبه اول را سیامک غلامی و رتبه دوم را رضا احمدیاری از کرده واری و رتبه سوم را هم سامان صولس از گوران کسب کردند.

در بخش عکس آزاد بختیار صمدی از فارس رتبه اول، کیوان فیروزه ای از تسنیم رتبه دوم و نوید صیدیمرادی از شبستان رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش عکس ویژه هم سید مصلح پیرخضرانیان از ایرنا رتبه نخست، الهام امی از فارس و فرشید اردلان از ایسنا به طور مشترک رتبه دوم را کسب کردند و ایمان فاتحی از خبرگزاری میزان هم شایسته تقدیر شد.

در بخش فیلم خبری دلنیا محمدی رتبه نخست، کلثوم مومنی رتبه دوم و سروه احمدی رتبه سوم و در بخش فیلم ویژه طیب الله ویسی رتبه اول و ادریس الماسی و مهرداد یوسفی نیز رتبه برتر را از آن خود کردند.

هژیر الله مرادی دبیر جشنواره، جواد حسن آبادی، مهدی باشوکی، ئاری عبدی، خانواده مرحوم ابراهیم دلاوری، حمید عذیری از دیگر افرادی بودند که در این مراسم از آنها بابت فعالیت هایی که در حوزه رسانه و جشنواره ابوذر داشتند، تجلیل شد.

کد خبر 4855562

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب جشنواره ابوذر جشنواره رسانه ای ابوذر سنندج انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد انقلاب اسلامی ایران قزوین گرگان قاسم سلیمانی بیرجند خود اختصاص دادند خبرگزاری ایرنا طور مشترک رتبه خبرگزاری فارس تسنیم رتبه شایسته تقدیر فارس رتبه کسب کردند رتبه دوم رتبه سوم ایسنا رتبه رتبه دوم رتبه نخست رتبه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان

مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سه رشته داژبال آقایان و بانوان، تنیس روی میز بانوان و شنای آقایان به میزبانی کرمان برگزار شد.

در پایان نتایج زیر حاصل شد:

داژبال آقایان
تیم اول: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان 
تیم دوم: اداره راهداری راور 

داژبال بانوان 
تیم‌اول: دانشگاه علوم پزشکی کرمان 
تیم دوم: مرکز بهداشت زرند 
تیم سوم: آموزش و پرورش سیرجان 

تنیس روی میز انفرادی بانوان
مقام اول: سعیده سهرابیان از دادگستری سیرجان
مقام دوم: سمیه محمدی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان
مقام سوم: لیلی علیزاده آموزش و پرورش زرند 

تنیس روی میز تیمی
مقام اول: آموزش و پرورش زرند 
مقام دوم: آموزش و پرورش ناحیه ۲
مقام سوم: دادگستری سیرجان

شنای آقایان
رده سنی ٣٠ سال و کمتر 
مقام اول: علیرضا اثنی عشری
مقام دوم: صلاح الدین ضیاالدینی

رده سنی ٣١تا٣٥ سال
 مقام اول: عباس مهاجر

رده سنی ٣٦ تا ٤٠ سال
 مقام اول: محمد حسین پذیرفته
مقام دوم: حمیدرضا حمیدی

رده سنی ٤١ تا ٤٥ سال 
مقام اول: علی رمضانی

رده سنی ٤٦تا ٥٠ سال
 مقام اول: حمیدکاظمی


رده سنی بالای ٥٦ سال
 مقام اول: علیرضا قابلی

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • جزییاتی از تازه‌ترین پروژه ابوذر روحی/ این یک نماهنگ متفاوت است
  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • فعال کردن ظرفیت‌های استانی برای دومین جایزه جوانی جمعیت
  • ‍ ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی/ تخصیص جایزه یک میلیون تومانی به تمام حافظان سوره واقعه