Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@08:29:26 GMT

چرا استقلال پنالتی زن مطمئن ندارد؟

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۹۰۷۱

چرا استقلال پنالتی زن مطمئن ندارد؟

استقلال بازهم در یک بازی حساس دیگر نتوانست در جریان بازی از ضربه پنالتی‌ای که به نفعش گرفته شد، استفاده کند.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال در بازی با الاهلی در حالی که با نتیجه دو بر یک عقب بود صاحب ضربه پنالتی شد و وریا غفوری توپ را به سمت راست دروازه بان زد و دروازه بان الاهلی با واکنشی خوب توپ را گرفت تا نتیجه تغییری نکند و در نهایت الاهلی بازی را با همین نتیجه ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال که دو دربی را به دلیل نزدن پنالتی از دست داد، همچنان مشکل پنالتی زدن را حل نکرده و به نظر فرهاد مجیدی باید فکری اساسی برای این موضوع بکند. فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریری، علی کریمی و وریا غفوری گزینه‌هایی بودند که در این مدت پنالتی‌های استقلال را از دست داده اند.

استقلال در ادامه راه خود در هر سه جام باز هم صاحب ضربه پنالتی خواهد شد و خطا در زدن این ضربه باید به حداقل برسد. آرش رضاوند که در سایپای علی دایی خوب پنالتی می‌زد می‌تواند یکی از پنالتی زن‌ها باشد، ضمن اینکه دیاباته هم در صورت بازیابی سلامتی می‌تواند گزینه اول پنالتی زدن برای استقلال باشد.

استقلال این فصل در هر سه جام، یک پنالتی از دست داده است. پنالتی‌هایی که همگی، حساسیت زیادی داشتند و در دو مورد، امتیازات سرنوشت‌سازی از استقلال گرفتند. دربی تهران، علی کریمی پنالتی خراب کرد و زمانی که بازی بدون گل مساوی بود نتوانست استقلال را جلو بیندازد. استقلال دقایق آخر آن مسابقه، گل خورد و در دربی رفت شکست خورد. همان گل، در صورت پیروزی در دربی می‌توانست هفته‌های زیادی استقلال را به صدر جدول بفرستد و حالا هم، فاصله آن‌ها تا قهرمانی را کاهش دهد.

پنالتی بعدی مقابل گل ریحان از دست رفت. در آن مسابقه هم زمانی که بازی ۱-۱ مساوی بود، مرتضی تبریزی نتوانست گل برتری استقلال را بزند. البته آن دیدار، در وقت‌های اضافی به نفع استقلال تمام شد. امروز هم وریا غفوری، فرصت بازگشت به بازی را از استقلال گرفت تا این تیم، به رده سوم جدول گروهش سقوط کند. الاهلی و الوحده، هر کدام سه امتیاز بیشتر از استقلال دارند. البته استقلال، فرصت بازگشت را دارد، اما مسیر آن‌ها با این باخت، به مراتب سخت‌تر خواهد بود.

تنها پنالتی این فصل استقلال که گل شد را وریا غفوری به سایپا زد. بازی که با ۴ گل به نفع استقلال تمام شد و شاید گل نشدن آن توپ هم نمی‌توانست جلوی برد استقلال را بگیرد. با بررسی سال ۹۸، آمار پنالتی‌های گل نشده استقلال در جریان بازی بیشتر و تاثیرگذارتر می‌شود. فصل پیش فرشید اسماعیلی در دربی برگشت، صاحب ضربه پنالتی شد و آن را از دست داد. استقلال با یک گل، بازی را باخت و همان امتیازات، نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس و خارج شدن استقلال از کورس داشت. یک پنالتی دیگر را هم هفته آخر، وریا غفوری مقابل سپیدرود از دست داد که این یکی، تاثیری روی نتیجه نهایی و پیروزی استقلال نگذاشت. در لیگ قهرمانان آسیا هم از دست دادن پنالتی، سهم آیاندا پاتوسی مقابل العین بود. بازی که استقلالی‌ها با وجود از دست دادن این فرصت پیروز شدند.

استقلال امسال، ۷ پنالتی به دست آورده که ۶ تای آن‌ها خراب شده و فقط یکی را گل کرده‌اند. پنالتی که وریا غفوری به سایپا در لیگ برتر زد. غفوری دو بار در لیگ برتر و لیگ قهرمانان، پاتوسی در لیگ قهرمانان، تبریزی در جام حذفی و کریمی و اسماعیلی در لیگ برتر دیگر پنالتی‌های استقلال را از دست داده‌اند. فرصت سوزی‌هایی که در دو دربی و بازی حساس امشب لیگ قهرمانان، ضربه بزرگی به استقلال زدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب وریا غفوری پنالتی هدر رفته استقلال الاهلی عربستان لیگ قهرمانان آسیا تابناک ورزشی جشنواره موسیقی فجر دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب صاحب ضربه پنالتی لیگ قهرمانان دست داده لیگ برتر وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل

در ادامه بازی‌های دوستانه فوتبال، بامداد امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید، تیم‌های ملی اسپانیا و برزیل برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی ۳-۳ به پایان رسید.

برای اسپانیا در این بازی رودری در دقایق ۱۲ و ۸۷ (هر دو پنالتی) و دنی اولمو در دقیقه ۳۶ و برای برزیل رودریگو در دقیقه ۴۰، اندریک در دقیقه ۵۰ و لوکاس پاکتا در دقیقه ۶+۹۰ (از روی نقطه پنالتی) گلزنی کردند.

این دومین بازی بدون برد متوالی اسپانیایی‌ها در روز‌های فیفای ماه مارس پس از شکست یک بر صفر مقابل کلمبیا بود. برزیلی‌ها، اما بازی قبلی خود برابر انگلیس را با نتیجه یک بر صفر برده بودند.

دیگر خبرها

  • آمار عجیب در لیگ عربستان: 100 ضربه پنالتی!
  • عکس| هاشمی‌نسب به یاد روزهای تاریخی دربی
  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • احمدی: پدرم مطمئن بود در هانگژو تاریخ‌سازی می‌کنم
  • مقصد غافلگیرکننده یحیی گل‌ محمدی مشخص شد (فیلم)
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • مربی تونس تقلب پنالتی رساند (عکس)
  • تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • لهستان به یورو 2024 صعود کرد
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)