Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین افشاری شامگاه دوشنبه در نشست با مجمع معتمدین ولایتمدار شهر همدان با بیان اینکه همه باید به افزایش مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و ایجاد شور و نشاط در فضای انتخابات کمک کنند، گفت: مشارکت در انتخابات دستاوردهایی چون مقبولیت، مشروعیت، امنیت و اقتدار نظام را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار همدان با تاکید بر اینکه عضو مجمع معتمدین ولایتمدار شهر همدان بودن ذی قیمت است چون این مجمع معتمد محور و اعضای آن مورد وثوق مردم هستند، گفت: برنامه ما حرکت در راستای تحقق عدالت اجتماعی است و طی سنوات گذشته ارائه بیشترین خدمات به مناطق کمتر برخوردار متمرکز بوده و این امر برای مردم محسوس است.

وی بر ترغیب مردم برای شرکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و این اقدام را دارای اهمیت دوچندان دانست.

افشاری با بیان اینکه کار مجمع معتمدین کار سیاسی نیست و برخی اقدامات و تحرکات سیاسی باید در قالب احزاب و گروه‌های سیاسی انجام شود، گفت: تلاش برای حضور گسترده مردم در روز دوم اسفندماه بنا به فرموده مقام معظم رهبری وظیفه شرعی و ملی است.

در ابتدای جلسه ۵ نفر از معتمدین نظرات خود را در خصوص مسائل و مشکلات محلات همدان مطرح کردند.
 

کد خبر 4855623

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین افشاری فرمانداری همدان انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد انقلاب اسلامی ایران قزوین گرگان قاسم سلیمانی بیرجند مجمع معتمدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!

به گزارش خبرآنلاین انتخابات برای تعیین سرنوشت ۵۴۳ کرسی مجلس سفلی پارلمان هند، موسوم به «لوک سابا» از امروز جمعه آغاز شد؛ انتخاباتی که به موجب آن نزدیک به یک میلیارد رای دهنده در مدت بیش از یک ماه تا تاریخ اول ژوئن در آن شرکت کرده و به نامزد و حزب مورد نظر خود رای می‌دهند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک دو رقیب اصلی در انتخابات سراسری پر جمعیت‌ترین کشور جهان عبارتند از «ائتلاف دموکراتیک ملی» که توسط حزب «نارندرا مودی»، نخست وزیر هند موسوم به حزب «بهاراتیا جاناتا»، رهبری می‌شود و ائتلافی متشکل از ۲۶ حزب موسوم به «ائتلاف فراگیر توسعه ملی هند» که رهبری آن را حزب مخالف اصلی یعنی «حزب کنگره ملی هند» بر عهده دارد.

به نقل از ایسنا ۹۶۹ میلیون نفر رای‌دهنده هندی واجد شرایط شرکت در این انتخاباتی که در هفت مرحله برگزار می‌شود، هستند. اولین مرحله در بازه زمانی ۱۹-۲۵ آوریل در ۱۰۲ حوزه انتخاباتی و ۲۱ ایالت برگزار می‌شود. پس از این مرحله نیز تعداد ۴۴۲ حوزه انتخاباتی و ۵۸ ایالت دیگر تا اول ژوئن در مراحل بعدی انتخابات که تا اول ژوئن به پایان خواهد رسید، شرکت خواهند کرد. شمارش آرای انتخابات نیز از روز چهارم ژوئن شروع خواهد شد.

نخست‌وزیر هند همچنان امیدوار است برای سومین دوره متوالی پیروز انتخابات سراسری شود در حالی که احزاب مخالف می‌گویند در صورت ماندن او در قدرت، هندی‌ها بسیاری از آزادی‌ها را از دست خواهند داد.

نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که حزب بهاراتیا جاناتا متعلق به مودی و متحدانش برای سومین بار در انتخابات پارلمان هند پیروز خواهند شد.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897009

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!
  • شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • لزوم بازبینی در حرایم بهداشتی دامپروری جهت مشارکت حداکثری مردم در حوزه دام