Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز سهندی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این پایگاه‌ها، ۲ هزار مورد مدرسه، ۱۶۰ پایگاه مراکز نیکوکاری، ۲۰ پایگاه در میعادگاه‌های نماز جمعه، ۲۱ پایگاه در میدان‌های اصلی شهرستان‌ها و ۲۲ پایگاه در دفاتر کمیته امداد فعال خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه عملیات جشن نیکوکاری در آذربایجان‌غربی از اول اسفند آغاز می‌شود، اضافه کرد: این جشن به طور رسمی با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» طی روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این جشن در روز چهارشنبه در مراکز آموزشی، پنج‌شنبه در پایگاه‌های نیکوکاری و جمعه در میعادگاه‌های نمازجمعه برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: مردم استان می‌توانند هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به این پایگاه‌ها اهدا کنند تا این هدایا در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گیرد.

سهندی با اشاره به جمع‌آوری ۱۰۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در جشن نیکوکاری سال گذشته در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: امسال پیش‌بینی می‌کنیم شاهد رشد ۶۰ درصدی در هدایای این جشن در استان باشیم.

وی گفت: مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی می ‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی به جشن نیکوکاری از طریق واریز مبلغ خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ و شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۷۷۶۷ در این امر خیر شرکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین نرم‌افزارهای کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه، سایت کمیته امداد و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ از دیگر روش های نوین مشارکت در جشن نیکوکاری است.

به گزارش ایرنا، بیست و نهمین دوره جشن نیکوکاری در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۴ ، ۱۵ و ۱۶ اسفندماه جاری در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، جشن نیکوکاری از نخستین سال‌های تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برای کمک به نیازمندان در آستانه عید هر سال برگزار شده و همواره مورد توجه شهروندان بوده است.

کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمله نهادهای تاسیس شده پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران است که با هدف کمک به خانواده های نیازمند و رفع نیازهای آنها با فرمان امام راحل راه اندازی شد.

امسال چهل و یکمین سالگرد تاسیس کمیته امداد است.

برچسب‌ها روز احسان و نیکوکاری آذربایجان غربی ارومیه کمیته امداد امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز احسان و نیکوکاری آذربایجان غربی ارومیه کمیته امداد امام خمینی ره روز احسان و نیکوکاری آذربایجان غربی ارومیه کمیته امداد امام خمینی ره کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی جشن نیکوکاری برگزار می شود پایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری

جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم و همچنین هفت هزار افطاری ساده و دوهزار و ۵۴۲ بستته معیشتی بین نیازمندان و جامعه هدف این نهاد توزیع شد.

وی افزود: خیران و مردم نوع‌دوست چهارمحال و بختیاری برای تهیه و توزیع بسته معیشتی و همچنین افطاری و غذای گرم بیش از ۳۰ میلیارد ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کمک کردند.

محمدی اظهار کرد: اجرای طرح اطعام از نیمه شعبان در استان آغاز شد و در ماه مبارک رمضان این طرح با عنوان طرح توزیع غذای گرم در قالب طرح آشپرخانه مهدوی در حال اجراست.

بیشتر بخوانید

توزیع ۳۸۶ سری جهیزیه بین مددجویان چهارمحال و بختیاری

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۷۲ آشپرخانه مهدوی در استان در محل رستوران‌ها و تالار‌های پذیرایی و امکانی که مجوز پخت غذا دارند، راه‌اندازی شده است.

محمدی گفت: تاکنون ۲۵۰ میلیارد ریال کمک مردمی در این جشن جمع‌آوری و به مناسبت سال جدید و ایام ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و جامعه هدف توزیع شده است.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ در استان ۱۵۰ میلیارد ریال کمک مردمی در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری و بین جامعه هدف با محوریت مراکز نیکوکاری توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون ۱۴ مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری فعال است که بیشتر برنامه‌های کمیته امداد استان با محوریت این مراکز اجرا می‌شود.

محمدی با اشاره به شب‌های قدر و اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین اظهار کرد: در شب‌های قدر حامی‌یابی برای ایتام اجرا می‌شود و برای اجرای این طرح از ۲ سال‌گذشته با اجرای برنامه‌های مختلف از سوی مراکز نیکوکاری، کارکنان این نهاد در استان‌های تهران، قم و خراسان برای ایتام استان حامی جدید شناسایی و جذب می‌شود.

وی ادامه داد: به مناسب شب‌های قدر ۲۰۰ بسته بهداشتی به ارزش هر بسته ۱۰ میلیون ریال از سوی یکی از شرکت‌ها و موسسات خیریه خارج از استان، بین نیازمندان و ایتام توزیع می‌شود.

محمدی با اشاره به روش‌های غیرحضوری در نظر گرفته شده برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان افزود: شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۷۷*۸۸* و همچنین واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از روش‌های غیرحضوری کمک به نیازمندان در آستانه نوروز است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته امدادآذربایجان غربی از بیش از ۱۸ هزار کودک نیازمند
  • جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری
  • 17 هزار فرزند یتیم و محسنین درآذربایجان غربی زیر پوشش کمیته امداد
  • تجلیل از خیران طلایی کمیته امداد
  • آغاز هفته اکرام ایتام 
  • فعالیت ۲٠٠ آشپزخانه همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • همکاری 350 هزار خیّر با کمیته امداد درآذربایجان‌غربی
  • سفره افطار ۲۰۰ متری در اهواز برپا شد
  • گسترده شدن سفره افطاری ۲۰۰ متری در اهواز