Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ای که طعم فقر را چشیده باشد در صندلی سبز خود در مجلس قوانینی را به تصویب می رساند که به نفع اقشار مختلف مردم و منافع عمومی کشور باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه دوم اسفندماه در سراسر کشور برگزار می شود. انتخابات علاوه بر اینکه وظیفه قانونی همه مردم است، می تواند نقش بسزایی در حف و صیانت از پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا مردم با گرایش های مختلف سیاسی برای حفظ نظام پای صندوق های رای می آیند. 

 

مردم باید افرادی را برای کرسی مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند که از بدنه مردم برخاسته و طعم تلخ فقر را چشیده باشند، مثل همه مردم زندگی کرده باشند، اهل ویژه خواری و زندگی تجملی و رفاه‌ زده و رفاه‌طلب نباشند تا بتوانند در زمان قانون‌گذاری کار خودشان را به خوبی و درست انجام دهند.

 

در زمان تبلیغات و همچنین پس از چهارسال نمایندگی به گونه ای رفتار نکنند که فقط اقدامی که برای یک منطقه انجام شده را به نفع خود تمام کنند و کاری را که برای منطقه دیگر انجام نشده به ضعف دولت قلمداد کنند! 

 

نماینده ای که طعم فقر را چشیده باشد در صندلی سبز خود در مجلس قوانینی را به تصویب می رساند که به نفع اقشار مختلف مردم و منافع عمومی کشور باشد و هرگز ضعف و سستی به خود راه نمی دهد و تحت تاثیر دیگران قرار نخواهد گرفت.

 

یکی از ضعف های مجلس دهم، پیرامون دفاع از زنان سرپرست خانوار و تحت پوشش بیمه قرار دادن زنانی است که در مشاغل خانگی فعالیت دارند که تحقق این امر مهم نیازمند مصوبات مجلس است که ان شاالله مجلس یازدهم با قید فوریت به آن بپردازد و انتظار می رود نماینده ای که از طرف مردم کاشان و آران و بیدگل برای مجلس یازدهم انتخاب می شود به صورت قاطع آن را پیگیری کند.

 

مردم می خواهند خدمتگزاری مردم در مجلس را در زندگی خود لمس کنند و نماینده متدین و با ایمان و انقلابی برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی مهم ترین دغدغه خود را می بایست برای خدمتگزاری به مردم قرار دهد.

 

بالا رفتن قیمت نجومی مسکن، بیکاری جوانان، بالا رفتن قیمت ها در تمامی بخش ها، وجود مشکلات فراوان در امر ازدواج جوانان، نبود امنیت شغلی در بین جوانان، ناکارآمد بودن و ضعف مدیریتی زیرمجموعه های دولت در شهرستان ها و شهرهای کوچک و به موجب عدم پیشرفت آن منطقه و صدها مشکل دیگر که همگی آن با انتخاب نمایندگانی متدین، انقلابی به معنای واقعی کلمه و نه فقط در حد حرف، شجاع، مومن و متدین، دلسوز، رنج دیده، طعم فقر چشیده و...می تواند بسیاری از مشکلات جامعه را کاهش دهد./

 

عباس اقبالیان؛ فعال فرهنگی و اجتماعی

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایندگان مجلس آران و بیدگل انتخابات مجلس اصفهان مجلس شورای اسلامی مجلس نماینده ای فقر را چشیده طعم فقر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، گفت: زمینه‌ایی را فراهم کردیم که نخبگان شهر در عرصه‌های هنری، فرهنگی، اقتصادی و صنعتی گردهم بیایند که بتوانیم از نظرات این افراد استفاده کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیرحسین بانکی‌پور نماینده مجلس شهر اصفهان در حاشیه اولین همایش تشکیل مجلس مشورتی بانوان اصفهان که با حضور بانوان اصفهانی برگزار شد، عنوان کرد: در این دوره در جمع 5 نماینده مجلس از بین بانوان نماینده‌ایی در صحن مجلس نداشتیم و از طرفی زمینه‌ایی باید فراهم می‌شد که نظر بانوان اصفهانی را در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور دخیل می‌کردیم.

وی تصریح کرد: از دیرباز در حوزه‌ تخصصی بانوان فعالیت داشتم و غیر از مجلس عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی جوانان و شورای فرهنگی و اجتماعی بانوان هستم با مشورت از بانوان نخبه شهر اصفهان به یک نتیجه‌گیری رسیدیم که ما یک مجلس مشورتی بانوان در اصفهان تشکیل بدهیم و جلسات منظمی هم در این راستا تشکیل شود که این جلسات جهت تصمیم‌سازی می‌باشد و از اهمیت خاصی برخوردار است.

نماینده شهر اصفهان از لزوم تصمیم‌گیری بانوان در زمینه‌های مختلف، افزود: در سطح تصمیم‌گیری کلان بخشی مربوط به بانوان می‌شود و بخشی هم مربوط نمی‌شود، اما نیاز به نگاه ویژه بانوان دارد چه بسا که از نگاه بانوان ملاحظاتی رعایت شود که شاید از دید آقایان این موارد رعایت نشود، لذا فراهم کردن این زمینه ضروری بود‌.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه به دنبال تبیین این نگاه و کمیته‌بندی آن هستیم و کمیته‌ها هر هفته جلسه دارند و خروجی هر جلسه به صورت ماهیانه به سمع و نظر خواهد رسید، البته این ظرفیت برای همه نمایندگان از جمله: شورای شهر، صداوسیما و دستگاه‌های فرهنگی مهیا است، اما نکته اساسی ظرفیت مشورتی است که باید توجه ویژه‌ایی کرد و این تصمیم‌گیری فقط در خصوص بانوان نیست و حتی می‌توانند در خصوص سایر موارد دیدگاه‌های خود را منتقل کنند و اگر کسی داوطلب عضویت در این جمع است که صاحب‌فکر است از آن استقبال می‌کنیم که می‌توانند با شماره 09138384810 تماس بگیرند و عضو کارگروه ها شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوسانات ارز همه ابعاد اقتصادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ دولت جدی ورود کند
  • ابطال رأی‌های کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند/ ضرورت نظارت سخت گیرانه بر ثروت‌های ملی در استان
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود؛ انتظار دارند صرفا مجیزگوی دوستان باشیم
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود / با دلار ۶۷، ۶۸ هزار تومانی چه بلایی سر سفره مردم می آید؟