Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: پروسه انتخابات در استان اردبیل با مشارکت بیش از 20 هزار نفر در یک‌هزار و 295 شعبه اخذ رای فعال برگزار می‌شود.

بهروز ندایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در استان اردبیل از 5 حوزه انتخابیه 7 نماینده به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می‌کنند که از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین 3 نماینده، پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز یک نماینده، مشگین شهر یک نماینده، خلخال و کوثر یک نماینده و گرمی نیز یک نماینده انتخاب خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروسه انتخابات در استان اردبیل با مشارکت بیش از 20 هزار نفر اعم از هیأت‌های اجرایی، نظارت، بارزسی، حفاظت و نمایندگان فرمانداری برگزار می‌شود و همچنین یک‌هزار و 295 شعبه اخذ رای فعال در استان وجود دارد که از این میزان، 864 شعبه ثابت و 431 شعبه سیار در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: 550 شعبه اخذ رای در شهر و 745 شعبه هم در روستاها دایر خواهد بود که بیشترین شعبه‌ها در شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین و کمترین شعبه‌ها نیز در شهرستان گرمی فعال خواهند بود.

ندایی با اشاره به روند تبلیغات کاندیداها در استان اردبیل، بیان کرد: قبل از شروع تبلیغات جلسه‌ای در فرمانداری با نامزدها و یا نمایندگان آنها و با هدف توضیح رعایت موارد لازم برگزار کردیم و خوشبختانه تبلیغات تاکنون روند آرامی را سپری می‌کند.

وی افزود: تبلیغات در استان اردبیل هم‌زمان با سراسر کشور از 24بهمن ماه سال‌جاری شروع شده و صبح ساعت 8، یکم اسفندماه نیز زمان تبلیغات به پایان خواهد رسید و شهرداری فرصت یک روزه‌ای برای از بین بردن عکس‌ها و پوسترهای کاندیداها خواهد داشت.

رئیس و سخنگوی ستاد انتخابات استان اردبیل با اشاره به آمار میزان مشارکت مردم استان اردبیل از سال74 به بعد در انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم استان اردبیل در انتخابات دوره پنجم مجلس شورای اسلامی 70 درصد، دوره ششم 70 درصد، دوره هفتم 55 درصد، دوره هشتم 58 درصد، دوره نهم 69 درصد و دوره دهم 61 درصد، مشارکت داشته‌اند که مطابق آمار، میانگین استان اردبیل همواره از میانگین کشوری بالاتر بوده است.

ندایی تاکید کرد: به نامزدهای انتخابات و مردم استان اردبیل اعلام می‌کنیم که هرگونه اطلاع‌رسانی اعم از انصراف نامزدها، تایید صلاحیت نامزدها و نتایج فقط توسط ستاد انتخابات استان اعلام خواهد شد و از طریق صدا وسیما و خبرگزاری‌های رسمی به آگاهی هموطنان عزیز خواهد رسید.

وی گفت: با افرادی که در جهت تضعیف و یا افزایش رای یک نامزد دست به صدور اخبار و اطلاعات غلط و خلاف واقعیت بزنند، ضمن برخورد قاطعانه متخلفین به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/3463/118

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل ستاد انتخابات نامزدهای انتخاباتی استان اردبیل فارس اردبیل مردم استان اردبیل استان اردبیل استان اردبیل انتخابات استان یک نماینده هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداو سیما به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

براین اساس زمان تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرفداران آنان از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت خواهد بود.

ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرفداران آنان هم از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

اخذ رأی از واجدین شرایط هم روز ۲۱ اردیبشهت انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • انتقاد تلویحی یک اصولگرا از مدیریت قالیباف بر مجلس /عملی نشدن وعده های دولت رئیسی تقصیر هیات رئیسه است
  • دور دوم انتخابات مجلس از اهمیت برخوردار است
  • دور دوم انتخابات مجلس از اهمیت برخودار است
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • پیش‌بینی تمهیدات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اصفهان