Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،تیتر و عناوین نشریات امروز کرمان به این شرح است:

انتهای پیام/ی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطبوعات روزنامه استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش واعظی درخصوص حمله موشکی سپاه به اسرائیل

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، متن پیام محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت دوازدهم به این شرح است:

نقض مقررات بین الملل در تجاوز به کنسولگری ایران و سکوت و تسامح سخیف و ناصواب کشورهای غربی مدعی رعایت مقررات بین الملل وحقوق بشر به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد موجب شد تا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چارچوب ماده (۵۱) منشور ملل متحد مجموعه ای از حملات غرور آفرین و بی سابقه را به صورت مشروع و قانونی علیه اهداف نظامی این رژیم سفاک با هدف تنبیه متجاوز وبازدارندگی صورت دهند تا متجاوز عمیقا درک کند که وعده جمهوری اسلامی ایران «وعده صادق» است.
ماجراجویی های جنون آمیز رژیم صهیونیستی قاطعانه محکوم بوده و ضمن تقدیر از اقدام هوشمندانه نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، توفیق این شیرمردان را در راه حفظ و بسط هر چه بیشتر امنیت و منافع کشور از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.
دراین شرایط که رسانه های مخالف، مذبوحانه تلاش می‌کنند تا شیرینی این اقدام شجاعانه را بر کام ملت عزیزمان تلخ کنند، از وظایف اصلی حاکمیت و مردم است که با تعامل هرچه بیشتر موجبات حفظ وحدت و بسط انسجام ملی را فراهم اورند.
محمود واعظی
۱۴۰۳/۰۱/۲۷

دیگر خبرها

  • بکوشیم در راه خدا کار انجام دهیم
  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران
  • نمایش اقتدار ارتش در کرمان+ تصاویر
  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • اولین واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • صفر شدن تعرفه صادرات محصولات ایران به روسیه
  • ۴ شهر استان کرمان دچار آبگرفتگی شدند
  • واکنش واعظی درخصوص حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • واکنش محمود واعظی به عملیات «وعده صادق»
  • آرامش اقتصادی با نمایش اقتدار نظامی/ چرا نرخ ارز کاهشی شد؟