Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:31:49 GMT

انتخابات این دوره مجلس از حساسیت خاصی برخوردار است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۹۲۲۴

انتخابات این دوره مجلس از حساسیت خاصی برخوردار است

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات علاوه بر اینکه پشتوانه خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است موجب خنثی شدن ترفندهای دشمنان نیز خواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم با توجه به اینکه سرنوشت خود را در انتخابات رقم خواهند زد باید همانند دیگر صحنه های انقلاب حضوری گسترده را از خود به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نخستین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه دوم اسفند برگزار می شود.  

دشمنی دشمنان علنی شده است

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمنی دشمنان ما رنگ ظهور و بروز علنی به خود پیدا کرده است، گفت: وقتی رئیس جمهور آمریکا رسما اعلام می کند که سردار سلیمانی عزیز را ما شهید کرده ایم به این معناست که جریان سلطه به این نتیجه رسیده که دشمنی خود را ظهور و بروز دهد.

خاموشی ادامه داد: در پی شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، آمریکاییانجواب خود را گرفتند اما بزودی جواب تند تری مبنی بر خروج از منطقه را نیز دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: بزودی شاهد خروج آمریکا از منطقه و نابودی کامل جریان تکفیری ها، وهابیت و صهیونیست ها خواهیم بود.

ریس سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین در خصوص طرح معامله قرن نیز گفت: معامله قرن بهانه ای برای به انجام رساندن دیگر توطئه ها علیه جهان اسلام است که در نهایت نتیجه ای جز شکست برای آنان به دنبال نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس جانشین شهید فرمانده نیروهای الحشد الشعبی و هشت تن دیگر از همراهان آنها ۱۳ دی ماه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ و با حمله پهپادی آمریکایی به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها سید مهدی خاموشی انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی پروندهٔ خبری گام چهارم انتخابات مجلس، تبلیغات نامزدها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی دونالد ترامپ انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان

اسدالله عباسی در نشست هماهنگی ستاد برگزاری دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید گیلان که با حضور امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، اظهار کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره‌ها در چله دوم انقلاب ظرفیت مؤثری برای رو به رو شدن نسل نو با واقعیات فرهنگ رشادت و شهادت است، افزود: این ظرفیت مؤثر باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید از ظرفیت هنر در تهیه برنامه‌های اجرایی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان به شکل مطلوب استفاده شود.

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان در دوره گذشته الگویی برای دیگر استان‌ها شد و حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری به آن مراسم بخشید.

عباسی تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل مشغله زیاد قصد حضور در این کنگره را نداشت، ولی بعد از دعوت مادر شهدای گیلانی از ایشان، شهید سلیمانی در آن کنگره شرکت و سخنرانی کردند.

استاندار گیلان گفت: باید تلاش کرد تا کنگره ۸ هزار شهید گیلان در سال آینده و با بهترین کیفیت برگزار شود لذا برای انجام این امر با به مانند همیشه در انجام امور به شهدا و امام شهدا متوسل شویم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس