Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@20:44:11 GMT

آماده‌سازی ۱۲۰ جایگاه تبلیغاتی در شهر زنجان

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۹۲۶۸

آماده‌سازی ۱۲۰ جایگاه تبلیغاتی در شهر زنجان

مدیر خدمات شهری شهرداری زنجان با بیان اینکه شهرداری محل‌هایی را برای نصب پوسترهای تبلیغاتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته است گفت: ۱۲۰ جایگاه در میادین اصلی شهر به این منظور اختصاص داده شده است.

بیوک شامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه برای نظارت و مقابله با افرادی که تبلیغات غیر مجاز انجام می‌دهند، کمیته پاکسازی و امحاء با نظارت فرمانداری ایجاد شده است، اظهار کرد: ماشین‌آلات سازمان حمل و نقل شهرداری در اختیار فرمانداری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ایستگاه‌های آتش‌نشانی به صورت ۲۴ ساعته و بدون مرخصی و با تمام امکانات آماده ارائه خدمات در ایام برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است، گفت: ۵۰ آتش‌نشان همزمان با ایام انتخابات با ۲۱ دستگاه در میادین و معابر شهر زنجان آماده‌باش هستند.

وی از آمادگی کامل شهرداری زنجان برای برای مشارکت در برگزاری انتخابات خبر داد و افزود: مسئولیت تجهیز ۱۱ شعبه اخذ رأی به شهرداری زنجان واگذار شده است.

مدیر خدمات شهری شهرداری زنجان اضافه کرد: نیروهای شهرداری با حضور در ستادهای مستقر در مناطق چهارگانه شهرداری آماده ارائه خدمات هستند.

کد خبر 410955

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان مدیریت شهری تبلیغات شهری انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: موضوع شهرداری در حوزه انتخابات موضوع پشتیبانی است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت و توان شهرداری، هم در دور اول انتخابات پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم این کار را انجام خواهیم داد.

شهردار تهران ادامه داد: ظرفیت شهرداری را برای یک حضور فعال در دور اول انتخابات به کار گرفتیم که در دور دوم هم این اتفاق خواهد افتاد.

زاکانی همچنین با بیان اینکه واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود، گفت: موضوع ساخت واگن‌ها در چین و واردات آن عملا طی ۴ سال کامل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل: آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم
  • مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد
  • ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • تولید مسکن در سقز به جد رصد و تسهیلگری شود
  • آماده سازی زمین مسکن ملی در کوی ولیعصر سرکان
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان