Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه در مجموع ۴۰۸ نفر در استان داوطلب این دوره از انتخابات مجلس شدند گفت: ۲۰۵ کاندیدا فعالیت‌های خود را در قالب تبلیغات انتخاباتی آغاز کرده‌اند. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد،محمود ثمینی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در رابطه با لیست نهایی کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان لرستان اظهار داشت: در مجموع 408 نفر در استان داوطلب این دوره از انتخابات مجلس شدند که از این تعداد با تغییر حوزه انتخابیه هشت نفر بدین ترتیب که پنج نفر وارد استان، دو نفر خارج و یک نفر دیگر در داخل خود استان با جابه‌جایی آنها موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان مرکزی: مجلس یازدهم باید برای بهبود وضعیت معیشتی برنامه داشته باشدکاندیدای مجلس یازدهم در تبریز: نبود نظارت کافی از سوی نمایندگان مجلس زمینه‌ساز فعالیت مفسدان اقتصادی شده استکاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گناباد: مجلس یازدهم باید ریل‌گذار بهبود فضای کسب و کار باشدوی در رابطه با کاندیداهای که انصراف داده‌اند نیز افزود: تعداد نامزدهای انتخاباتی که تا روز دوشنبه 28 بهمن‌ماه انصراف دادند 59 نفر بودند که به تفکیک در شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی 15 نفر، بروجرد هفت نفر، الیگودرز پنج نفر، کوهدشت و رومشکان شش نفر، دورود و ازنا 9 نفر، دلفان وسلسله 16 نفر و پلدختر یک نفر اعلام شد.

رئیس ستاد انتخابات استان در رابطه با تعداد نامزدهای فعال استان نیز عنوان کرد: شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی 57 نفر، بروجرد 35 نفر، الیگودرز 18 نفر، کوهدشت و رومشکان 37 نفر ، دورود و ازنا 22 نفر، سلسله و دلفان 12 نفر،  پلدختر 24 نفر فعالیت‌های خود را در قالب تبلیغات انتخاباتی آغاز کرده‌اند.

ثمینی بیان کرد: تعداد افرادی که در نهایت توسط شورای نگهبان در استان رد صلاحیت شدند نیز  148 نفر هستند.

انتهای پیام/642/ح

R41450/P1357/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش جماران، تارنمای «هیل» در گزارشی جنگ غزه را در میان پنج دغدغه اصلی ستاد انتخاباتی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو برشمرد. تارنمای این رسانه آمریکایی، پنج دغدغه عمده دموکرات‌ها را رابرت کندی، تورم، جنگ غزه، رأی‌دهندگان جوان و ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ برشمرده است.

 

حجم ویدیو: 22.38M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۱ روز دیگر
  • ۹ روز مانده تا آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • شورای پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در لرستان فعال شود
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • فرصت رایگان تبلیغات نامزد های انتخابات