Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@09:37:50 GMT

کشف مواد محترقه قاچاق در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۹۳۳۳

کشف مواد محترقه قاچاق در زنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ ایرج خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان خدابنده حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سواری سمند در محور بیجار – قیدار مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از این خودرو هزار و ۵۶۰ عدد فشفشه خارجی قاچاق کشف که بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالای کشف شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در خاتمه اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ خانی پور در پایان اظهار داشت: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و این فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد خواهد کرد.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد محترقه قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۲۵ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۱۱ میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری مهر سردار رضا بنی‌اسدی‌فر فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا که برای بازدید از یگان‌های انتظامی به کرمان سفر کرده، ضمن ارزیابی اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز، از جا به جایی ۶۵۱ هزار و ۱۲۹ مسافر در امنیت کامل خبر داد و گفت: تا کنون یک هزار و ۶۱۶ رام قطار این مسافران را به مقصد رسانیده، که پلیس راه آهن در این راستا با ارائه خدمات انتظامی به مسافران و تأمین امنیت مسیر قطارها و خطوط ریلی را برقرار کرده است.

وی ضمن قدردانی از اقدام‌های صورت گرفته در قرارگاه نوروزی، گفت: اقدامات نظام مند، هدفمند و دقیق با رویکرد کاهش سرقت‌ها و افزایش خدمات انتظامی به مسافران مثمر ثمر بوده و آمارهای ارائه شده بیانگر این مهم است.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا ادامه داد: سرمایه اجتماعی در ایجاد اقتدار و روان سازی مأموریت‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد که همراهی مردم با فراجا ریشه در سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به پلیس دارد که در حال افزایش است.

سردار بنی‌اسدی فر، اقدامات پلیس راه آهن کشور در حوزه پیشگیری اجتماعی و انتظامی را قابل توجه دانست و افزود: توزیع بروشور و پخش فیلم توصیه‌ها و هشدارها در ایستگاه‌های راه آهن در زمینه پیشگیری اجتماعی باعث ارتقا سرمایه اجتماعی پلیس و جلب مشارکت مردمی خواهد شد.

وی بیان کرد: بهره‌گیری از گشت‌های پیاده، خودرویی و موتوری، بدرقه و استقبال از مسافران و تأمین امنیت قطارهای مسافری در راستای پیشگیری انتظامی جای تقدیر دارد.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تصریح کرد: علاوه بر پیشگیری از جرم، توجه به تمهیدات امنیتی نیز باید جدی گرفته شود.

سردار بنی اسدی فر در پایان با اشاره به برخورد جدی با قاچاق کالا، خاطر نشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۲۵ فقره پرونده به ارزش ۱۱ میلیارد و ۳۶۴ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال تشکیل و به مرجع قضائی ارسال و در این رابطه ۲۱ نفر نیز دستگیر، که نسبت به مدت مشابه ۶۲ درصد رشد داشته است.

در این بازدید گزارش جامع و کاملی از کلیه اقدامات پلیس راه آهن کرمان در عرصه‌های مختلف انتظامی و فرهنگی در راستای تأمین امنیت مسافران که قطار را به عنوان وسیله سفر خود انتخاب کرده‌اند، ارائه شد.

کد خبر 6064717

دیگر خبرها

  • تشکیل ۲۵ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۱۱ میلیارد ریال
  • از کشف کالاهای غیربهداشتی تا چوب تاغ در عملیات‌ پلیسی سمنان
  • کشف ۷۳ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در گیلان
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در رودبار
  • کشف بیش از ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • کشف بیش از یک میلیون عدد داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان