Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-20@02:29:18 GMT

فداکاری حیرت‌انگیز شهید نخبه

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۹۳۳۹

فداکاری حیرت‌انگیز شهید نخبه

پروین مردای همسر فرمانده شهید حاج حمید تقوی‌فر (سردار سامرا) از نخبگان اطلاعات و عملیات روایت ‌می‌کند: آن روز کمی زودتر از همیشه به خانه آمد و گفت: «سند خونه کجاست؟» پرسیدم:«چی شده؟ مگه سند خونه مشکلی داره؟» حاج حمید گفت: «نه یه جوانی می‌خواد وام مسکن بگیره بهش گفتند باید اول یک خونه رو قولنامه کنی بعد ما به شما وام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخه این بنده خدا پولی نداره که بتونه خونه ای رو قولنامه کنه»

اعتماد به جوانان

حاج حمید ادامه داد: «سند خونه رو واسه این بنده خدا می‌خوام خونه رو بنامش می‌کنم تا بتونه وام رو بگیره.» گفتم: «آخه شما مطمئن هستی که....» حاج حمید بلافاصله جواب داد:«باید به جوانان اعتماد کرد.»

بعد از شهادت حاج حمید آن بنده خدا که نیروی حاج حمید بود به منزل ما آمد و در حالی که به شدت گریه می‌کرد گفت:«خانم تقوی باور می‌کنید که من از نزدیکان خودم درخواست کردم ولی به من اعتماد نکردند و حاضر نشدند به من کمک کنند!»

تمیز کردن جوی آب

همچنین یاد می‌آید در راه مشهد بودیم. حاج حمید گفت: «بچه‌ها موقع ناهاره، اگر جای سرسبز یا سایه درختی که به نظرتون مناسب بود، دیدید، بگین تا ماشین نگه دارم.»

بچه‌ها یک جایی را پسند کردند. زیراندازی پهن کردیم ‌و سفره انداختیم. همه ما کنار سفره نشستیم که غذا بخوریم. صداش کردم و گفتم: «حاج حمید چی کار می‌کنی؟ بیا ناهار بخور!» دیدیم حاج حمید کنار جوی آب نشسته و داخل جوی آب رو تمیز می‌کند. حاج حمید گفت:« جوی آب به خاطر مقداری زباله بند آمده و آب به راحتی جریان نداره، بهتره تمیزش کنم تا جریان آب روان بشه که مسافران بیان و بنشینن و استفاده کنن.»

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1353896

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهیدان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهدای مدافع حرم حاج حمید گفت سند خونه بنده خدا خونه رو جوی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس‌جمهور با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر دولت مردمی به استان سمنان، در دومین روز سفر و در شهرستان دامغان، در منزل خانواده شهیدان محمدعلی و محمدرضا طوسی از شهدای دوران دفاع مقدس که مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان امیری نیز هست، دیدار و گفتگو کرد.   رئیس جمهور در این دیدار تربیت فرزندانی که نسل اندر نسل برای اعتلای نظام اسلامی آماده فداکاری و ایثار هستند را برای این خانواده مایه افتخار در دنیا و سعادت در آخرت دانست و از خانم طیبه شاکری مادر این شهیدان خواست که برای موفقیت دولت دعا کند.   خانم طیبه شاکری نیز در این دیدار با تشکر از حضور دکتر رئیسی ضمن بیان خاطراتی از فرزندان و نوه شهیدش، گفت که همچنان آماده فداکاری در راه دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است و تاکید کرد که حتی حاضر است تمام اموال و دارایی‌های مادی خود را نیز در این راه اهدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس‌جمهور با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان
  • دیدار رئیس جمهور با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید محمدرضا دهقان
  • راز پیروزی حیرت‌انگیز رئال در جهنم اتحاد
  • هنر پنالتی زدن: راز پیروزی حیرت‌انگیز رئال در اتحاد
  • کشف تصادفی یک توانایی حیرت‌انگیز در زنبورها؛ زندگی زیر آب!
  • (ویدئو) لحظه حیرت انگیز شکار مار بدست خدنگ
  • لحظه حیرت انگیز شکار مار بدست خدنگ (فیلم)
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • نمایشی حیرت انگیز از قدرت بدون زدن ضربه کامل
  • (ویدئو) تصاویری حیرت‌انگیز از بارش باران در ساحل هرمز