Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@02:32:14 GMT

حاشیه سازی برای محسن چاووشی و همسر آریایی اش + عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۹۴۴۹

حاشیه سازی برای محسن چاووشی و همسر آریایی اش + عکس

ساعت24 - به تازگی خبری مبنی بر جدایی محسن چاووشی از همسرش منتشر شده است گفته می شود که تیتر این خبر اشتباه است.

به تازگی خبری مبنی بر جدایی محسن چاووشی از همسرش منتشر شده است گفته می شود که تیتر این خبر اشتباه است.

اسپاکو یوسفی درباره چگونگی حضورش در این فیلم نیز توضیح داد: با توجه به پیشنهاد آقای طوفان کارگردان و تهیه‌کننده کار و اعتمادی که برای ایفای این نقش سخت به من کردند و با توجه به کارنامه فیلمسازی خوب او، پذیرفتم تا در این فیلم حضور داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین درباره چرایی پذیرش نقش منفی این فیلم گفت: فکر می‌کردم که کار سختی است، اما با راهنمایی‌ها و هدایت درست و معلم‌وار کارگردان و تشویق‌های او توانستم نقش رویا را بازی کنم.

محسن چاوشی یکی از بهترین خواننده ای پاپ ایران می باشد او طرفداران زیادی در ایران و خارج از ایران دارد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر اسپاکو یوسفی همسر محسن چاوشی را در سایت سماتک خواهید خواند با ما همراه باشید.

همسر محسن چاوشی

اسپاکو یوسفی همسر محسن چاوشی خواننده معروف و محبوب ایرانی درباره اصلیت خود توضیحاتی را در صفحه شخصی اش داده است.

اسپاکو یوسفی همسر محسن چاوشی نوشت:

برای تمامی قومهای ایرانی احترام بسیار قائل هستم ، ولی محض اطلاع من ایرانی و از قوم با اصالت بختیاری و آریایی هستم.و به جرأت میگم که یکی از افتخاراتم هست درود بر تمامی قومهای خوب و فهیم وطنم قوم هایی که شعور احترام گذاشتن به دیگر اقوام را داشته باشند برای کسانی که بارها پرسیده بودن من کجایی هستم.

محسن چاوشی حسینی متولد ۸ مرداد ۱۳۵۸ در خرمشهر خواننده، آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم‌کننده کردتبار سبک پاپ و راک اهل ایران است. به گزارش سماتک محسن چاوشی زادهٔ خرمشهر است و اصالتی کردتبار دارد. که با توجه به شرایط کاری پدرش که کارمند شرکت نفت بود به خرمشهر مهاجرت کردند و محسن در خرمشهر متولد شد. وی فرزند پنجم خانواده و دارای دو خواهر و سه برادر است. بعد از اشغال خرمشهر در زمان جنگ، خانواده او به شهرهای کرمانشاه، مشهد و نهایتاً تهران مهاجرت کردند.

محسن چاوشی پس از دریافت دیپلم حسابداری و اتمام دوره سربازی، فعالیت حرفه‌ای خود را درزمینهٔ موسیقی در سال ۱۳۸۲ با آلبوم نفرین آغاز کرد و پس از اخذ مجوز در سال ۱۳۸۷ آلبوم یه شاخه نیلوفر را منتشر کرد. از وی تا کنون بیش از ۱۵۰ قطعه موسیقی شنیده شده‌است، که شامل ۱۱ آلبوم و نیز چندین تک آهنگ است.

محسن چاوشی یکی از بهترین خواننده های ایرانی می باشد او در فیلم سینمای سنتوری آهنگ های بسیاری زیادی خواند که از مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت فیلم سینمای سنتوری با بازیگری گلشیفته و بهرام رادان اکران شد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: محسن چاووشی اسپاکو یوسفی همسر محسن چاوشی محسن چاووشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل و بهسازی اردوگاه شهید مهدی باکری نیازمند توجه ویژه است

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی بازدید میدانی استاندار البرز از روند پیشرفت پروژه اردوگاه راهیان نور البرز در خرمشهر که اواخر سال گذشته با همراهی برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی صورت گرفت، کارگروه تخصصی «تکمیل اردوگاه راهیان نور البرز در خرمشهر» تشکیل شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز پیش از ظهر سه شنبه در اولین جلسه کارگروه تخصصی تکمیل اردوگاه راهیان نور شهید مهدی باکری گفت: تکمیل و بهسازی این اردوگاه که در سنوات گذشته آغاز شده نیازمند توجه ویژه مدیران مربوطه است که امیدواریم با برگزاری مرتب جلسات و پیگیری روند پیشرفت اردوگاه شاهد بهره برداری کامل از آن باشیم.

احمد افضلی عنوان کرد: تمامی استان‌ها در خرمشهر از طریق شهرداری و استانداری مکانی برای اسکان اردوهای راهیان نور فراهم کرده‌اند. در این راستا استان البرز نیز با مساعدت مدیران و مسؤولان مربوطه احداث و تکمیل اردوگاه زیارتی مناطق جنگی جنوب را در دستور کار قرار داده است.

به گفته وی، تکمیل فاضلاب اردوگاه، محوطه سازی و زهکشی، تکمیل فرآیند عملیات سوله دوم نیمه کاره جهت اسکان، تکمیل حسینیه و سالن غذاخوری، لوله کشی گاز، تأمین تجهیزات و برق مورد نیاز با همکاری شهرداری کرج، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شرکت‌های خدماتی آب و برق و گاز، راه و شهرسازی و سپاه از جمله تعهدات این دستگاه‌ها است که در جلسه آتی کارگروه باید نسبت به ارائه گزارش در خصوص روند پیشرفت پروژه اقدام کنند.

کد خبر 6079794

دیگر خبرها

  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • آسیب سیلاب به دیوارحایل و کناره بندی رودخانه ملنتی جیرفت
  • روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور | ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از دلیل مرگ او
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی
  • تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده
  • روایت جدید و تکان‌دهنده فاطمه فهیمی همسر ناصر عبداللهی از مرگ پرابهام خواننده مشهور
  • روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور | ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از دلیل مرگ او | می‌گفتند کار ما بوده ؛ ناصر را زده بودند اما ....
  • تکمیل و بهسازی اردوگاه شهید مهدی باکری نیازمند توجه ویژه است