Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@23:51:00 GMT

زلاتان میلان را به روزهای خوب برمی‌گرداند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۹۵۳۳

زلاتان میلان را به روزهای خوب برمی‌گرداند

کافو، ستاره برزیلی و سابق میلان، معتقد است که زلاتان ابراهیموویچ می تواند در بازگشت این باشگاه به روزهای خوب تاثیر زیادی داشته باشد.

به گزارش مشرق، زلاتان ابراهیموویچ پس از کش و قوس های فراوان در زمستان لس آنجلس گلکسی را ترک کرد و به میلان بازگشت. ورود این بازیکن ۳۸ ساله، انگیزه تازه‌ای در روسونری ایجاد کرد و این تیم موفق شده طی هفته های اخیر عملکرد بهتری نسبت به قبل ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره سابق و برزیلی میلان معتقد است که زلاتان ابراهیموویچ می‌تواند این تیم را به روزهای خوب گذشته برگرداند. کافو در این باره گفت: " با بازگشت ایبرا، میلان عملکرد بهتری داشته و او تاثیرگذار بوده است. امیدوارم که او به میلان در راه تکرار افتخارات گذشته کمک کند. او یک بازیکن خارق‌العاده است."

ابراهیموویچ در فصل 11- 2010 با میلان به عنوان قهرمانی سری آ دست پیدا کرد و همچنین در اسپانیا، فرانسه و هلند عنوان های لیگ را نیز به دست آورده است و حالا امیدوار به درخشش در میلان در سن ۳۸ سالگی است.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا فوتبال زلاتان ایبراهیموویچ آث میلان سری A ایتالیا کافو زلاتان ابراهیموویچ روزهای خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصغر همت با «گنجشک مفرغی» شهرام مکری به تئاتر برمی‌گردد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «گنجشک مفرغی» روایتی درباره‌ی عشق و آرزو در فضایی میان خیال و واقعیت است. این نمایش‌نامه‌ که تازه‌ترین نوشته‌ی شهرام‌ کرمی‌ به حساب می‌آید؛ به‌زودی با بازی اصغر همت در تماشاخانه‌ی ایران‌شهر اجرا می‌شود.

تمرینات این نمایش از سال گذشته آغاز شده است و مراحل آماده‌سازی آن طی می‌شود. و سایر بازی‌گران و طراحان نمایش نیز به‌زودی‌ معرفی خواهند شد.


آخرین نمایشی که به نویسندگی‌ و کارگردانی شهرام‌ کرمی و توسط گروه تئاتر شایا اجرا شده‌ است به شش سال پیش و اجرای نمایش « چه کسی سهراب را کشت؟» در مجموعه تئاتر شهر برمی‌گردد. این کارگردان پیش از این هم نمایش خروس می‌خواند را در تماشاخانه‌ی ایران‌شهر به صحنه برده است.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898230

دیگر خبرها

  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال
  • فلسفه ظرفیتی در اختیار قرار می‌دهد که از نگاه انحصارگرا خارج شویم
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • اصغر همت با «گنجشک مفرغی» شهرام مکری به تئاتر برمی‌گردد
  • روسیه: غرب بر لبه پرتگاه جنگ هسته‌ای گام برمی‌دارد
  • ارتقاء زیرساخت‌های مخابراتی برای ۱۲۰۰ مشترک بلوار ۱۷ شهریور سمنان
  • بیرانوند از این بازی برمی‌گردد اما...