Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: پیمانکاران استان بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان به اداره کل تأمین اجتماعی بدهکار هستند.

دکتر جهانی در نشست با اعضاء هیأت مدیره انجمن صنفی پیمانکاران استان با اشاره به اهمیت تعامل و ارتباط با شرکای اجتماعی و فعالان کارفرمایی، اظهار کرد: این اداره کل در راستای ارائه تعهدات بلند و کوتاه‌مدت به مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان استان که ماهانه ۱۴۰ میلیارد تومان هزینه در بردارد، نیازمند تأمین منابع لازم و به‌موقع است بنابراین لازم است تا کارفرمایان اعم از پیمانکاران و کارفرمایان کارگاه‌های تولیدی، صنفی و صنعتی در پرداخت بهنگام حق بیمه خود اهتمام ورزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر نظارت همه‌جانبه پیمانکاران بر فهرست‌های ارسالی به تأمین اجتماعی، افزود: بانوان شاغل در پروژه‌های عمرانی که بخشی از جامعه بیمه‌شدگان سازمان را تشکیل می‌دهند، می‌بایست در مشاغل متناسب با جنسیت و توان آنان در پروژه مشغول به کار باشند و لیست حق بیمه آنان بر این اساس تنظیم و به سازمان تسلیم شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان توسعه تعاملات و ارتباط با شرکای اجتماعی را از رویکردهای اساسی سازمان برشمرد و خاطرنشان کرد: انجمن صنفی پیمانکاران به‌منظور تسهیل روند خدمت‌رسانی به این قشر از کارفرمایان، رابط بیمه‌ای برای کلیه شعب استان تعیین و آنان را جهت هماهنگی و همکاری هرچه بیشتر معرفی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی تأمین اجتماعی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب چهارهزار و نهصد­نفر نیروی انسانی جدید در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان صبح امروز­جمعه سی‌ویکم فروردین­ در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد.
این آزمون با همکاری­مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار شد، بعد از مشخص شدن نفرات برگزیده آزمون و انجام مراحل مصاحبه و گزینش، ۳۷۰۰­ نفر برای اشتغال در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی و حدود ۱۲۰۰ نفر برای اشتغال در بخش بیمه‌ای این سازمان پذیرفته می‌شوند. ­ میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در حاشیه بازدید از یکی از حوزه‌های امتحانی آزمون استخدامی­با اشاره به استقبال خوب از این آزمون که برای تقویت نیروی انسانی این سازمان برگزار شد گفت:­برگزاری دو مرحله آزمون استخدامی از ابتدای دولت سیزدهم برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز سازمان تأمین‌اجتماعی انجام شده است. در آزمون اول­که در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، حدود ۵ هزار داوطلب­جذب و به‌کارگیری شدند. در آزمون استخدامی دوم با­تاخیرد در حال برگزاری هستیم، ­حدود ۴۹۰۰ نفر داوطلب را جذب و در بخش‌های مختلف اعم از بیمه‌ای و درمانی به کار خواهیم گرفت.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در درباره زمان اعلام نتایج این آزمون، گفت: نتایج اولیه این آزمون بعد از حدود ۲۰ روز اعلام خواهد شد­
موسوی با اشاره به جذب­۱۴۰۰ نفر نیروی پرستار در این مرحله با برگزاری آزمون گفت:­به‌زودی مرحله سوم آزمون استخدامی که در نیمه دوم سال جاری­برگزار خواهد شد، ­بتوانیم تعداد بیشتری از فارغ‌التحصیلان را جذب کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر مهم از زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در لرستان
  • مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • آزمون استخدامی تأمین‌اجتماعی برای جذب ۵ تا ۶ هزار نیروی انسانی جدید برگزار می شود
  • آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در همدان
  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟
  • جشن بزرگ کارگری در میبد