Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس،‌ «نیکوس دندیاس» وزیر خارجه یونان روز دوشنبه گفت که این کشور آماده است تا به ماموریت جدید اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم تسلیحاتی لیبی بپیوندد.

وزیر خارجه یونان پس از نشست شورای روابط خارجی اتحادیه اروپا گفت: «من خیلی خرسند هستم چون امروز شورای اروپا تصمیم گرفت تا به عملیات جدیدی بپردازد که طی آن تحریم تسلیحاتی علیه لیبی چه در هوا و چه از طریق دریا اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونان چیزی را که در گذشته گفته تکرار می‌کند و اینکه آماده است تا با این تلاش‌ها همراهی کند.»

وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا دوشنبه گفتند که برای انجام ماموریت جدید در دریای مدیترانه جهت اجرای تحریم تسلیحاتی سازمان ملل متحد علیه لیبی آماده هستند.

بر اساس این ماموریت،‌کشورهای اتحادیه اروپا از ورود هرگونه جنگ افزار به لیبی خودداری می‌کنند.

این تصمیم در حالی اتخاذ شد که «استفانی ویلیامز» قائم مقام نماینده ویژه سازمان ملل در امور لیبی یکشنبه در حاشیه اجلاس امنیتی مونیخ با انتقاد از بی‌توجهی کشورهای مختلف به تحریم تسلیحاتی سازمان ملل علیه لیبی گفت: «تحریم تسلیحاتی به یک جوک تبدیل شده است.»

شورای امنیت سازمان ملل متحد در سال 2011 در قطعنامه ۱۹۷۰ لیبی را تحریم تسلیحاتی کرد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: تحریم تسلیحاتی سازمان ملل علیه لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان انحلال اپراتور دولتی حمل و نقل ریلی آلمان به دلیل ضرر و زیان

تین نیوز

‍منابع مطلع اعلام کردند که ضرر و زیان اپراتور دولتی حمل و نقل ریلی آلمان در سال گذشته به 500 میلیون یورو (535 میلیون دلار) رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از اندیشکده حمل و نقل،  زیان ها را می توان تا حد زیادی به ترافیک تک واگن نسبت داد که سودی برای DB Cargo ایجاد نمی کند.

سهم بازار DB Cargo در سال های اخیر رو به کاهش بوده است و اپراتورهای خصوصی حمل و نقل ریلی در سال 2022 بیش از 59 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دادند.

علی رغم آنکه دولت آلمان از DB Cargo حمایت مالی می کند تا شکست مالی ناشی از زیان های بزرگ را کاهش دهد، با این حال، اتحادیه اروپا ممکن است کمک مالی دولت را به منزله انحراف در رقابت بازار در نظر بگیرد. اتحادیه اروپا تحقیقاتی را در مورد DB Cargo آغاز کرده است که در نهایت می تواند منجر به تجزیه این شرکت شود.

کمیسیون اتحادیه اروپا از اظهار نظر درباره روندهای در حال انجام خودداری کرده است و دویچه بان نخواسته است در مورد ضرر و زیان واحد باربری یا اقدامات اتحادیه اروپا اظهار نظر کند. تنها وزارت حمل و نقل آلمان گفته است که تبادلات سازنده ای با کمیسیون اروپا در حال انجام است.

همچنین نماینده کارمندان DB Cargo گفته است که حدود 2000 شغل به دلیل طرح های ادغامی که شرکت می خواهد برای جلوگیری از تجزیه شدن اجرا کند، در معرض خطر هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جنگ اوکراین اولویت های اروپایی ها را تغییر داده است
  • انفجار در کسری بودجه و بدهی عمومی فرانسه 
  • رکورد اتحادیه اروپا را شکستیم
  • نامه بیش از یک صد نماینده پارلمان انگلیس درباره تحریم تسلیحاتی اسرائیل
  • امکان انحلال اپراتور دولتی حمل و نقل ریلی آلمان به دلیل ضرر و زیان
  • اتحادیه اروپا: قطعنامه‌های شورای امنیت لازم‌الاجرا هستند
  • مادرید: اتحادیه اروپا یا ناتو برای یک جنگ فرضی آماده نمی‌شوند
  • لائوتارو: آماده بازی در المپیک هستم
  • اوکراین| دلیل اصلی حمایت اتحادیه اروپا از کی‌یف
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تداوم دیدارها برای لغو تحریم‌ها