Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق تیم شهر خودرو گفت: بازیکنان شهر خودرو نیمه اول را خوب بازی کردند و نیمه دوم از لحاظ بدنی قدرت پاختاکور چربید و توانستند فوتبال بهتری بازی کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا ناصحی بازیکن سابق تیم شهر خودرو در خصوص عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا که با باخت نماینده مشهد همراه شد در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: این تجربه اول تیم شهر خودرو و حتی می‌توانم بگویم تیم‌ مشهد در فوتبال آسیا است، به همین دلیل شرایط مقداری برای آن‌ها متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول خوب و حساب شده بازی کردند و تا جایی که توانستند پاس دادند، ولی به نظر من قدرت بدنی و کار تاکتیکی پاختاکور بهتر بود و توانستند در زمین خیلی خوب هم دیگر را پیدا کنند و پاس بدهند. به نظر من با این نتیجه چیزی از ارزش‌های شهرخودرو در آسیا کم نمی‌شود، در چنین میادینی تجربه می‌تواند خیلی به یک تیم کمک کند. شرایط امکانات سخت افزاری آسیا با تیم‌های ما بسیار متفاوت است، از طرفی هم نمی‌شود کتمان کرد که باشگاه شهرخودرو تمام توانش را گذشته است و برای بازیکنان پرواز چارتر گرفتند تا تیم مستقیم از  مشهد به ازبکستان بروند و از لحاظ بدنی به مشکل نخورند. 

وی افزود: بازیکنان شهر خودرو نیمه اول را خوب بازی کردند و نیمه دوم از لحاظ بدنی قدرت پاختاکور چربید و توانستند فوتبال بهتری بازی کنند. وقتی گل اول را زدند توانستند گل‌های بعدی را هم به ثمر برسانند، اما همه بازیکنان و کادر فنی تمام توانشان را گذاشتند، امیدوارم که درس بگیرند و تجربه شود تا بتوانند در بازی‌های بعدی انشاالله به نتایج لازم برسند.

بازیکن سابق شهر خودرو در پایان گفت: این قرعه برای تیم شهرخودرو خیلی سخت بود و اگر شرایط طوری بود که می‌توانستد حداقل یکی از بازی را در مشهد برگزار کنند، خیلی به آن‌ها کمک می‌کرد، به هر حال هم فشردگی مسابقات است. امیدوارم کادر فنی بتوانند چرخشی عمل کنند و بازیکنانی را به زمین بیاورند که بتوانند از لحاظ بدنی به تیم کمک کنند و بیشتر گردش توپ داشته باشند. در این شرایط قطعا می‌توانند موقعیت‌های خوبی ایجاد کنند. در این دیدار هم توانستند 3/4 موقعیت خوب ایجاد کنند و در بحث ضربات ایستگاهی عالی عمل کردند. انشاالله از تجربیات استفاده کنند که بتوانند بهترین بازی را در دیدارهای بعدی اجرا کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان آسیا شهر خودرو رضا ناصحی تیم شهر خودرو بازی کردند لحاظ بدنی بازیکن سابق نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران

این بازیکن ایرانی - آلمانی در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور گفت: «مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه».

بازیکن اسبق کایزرسلاترن، فرایبورگ و استقلال، از سال ۱۳۸۳ پیراهن تیم ملی ایران را پوشید و پنج گل ملی هم در کارنامه دارد.

فردوسی‌پور در این مصاحبه درباره سرعت سقوط ریال و جهش ارز می‌گوید: «الان ممکنه اگه صبح شروع کرده باشیم با ۶۶، الان عجیب نیست که به ۷۰ رسیده باشه. خیلی تلخه».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فوتبال ۳۶۰

tags # فوتبال ، عادل فردوسی پور سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • فارن افرز: چرا قدرت بزرگ‌تر همیشه در ژئوپلیتیک بهتر عمل نمی‌کند؟
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم