Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد دلق پوش عصر دوشنبه در جلسه بررسی تأمین میوه شب عید با اشاره به تأمین میوه باکیفیت برای عرضه به مردم، اظهار کرد: ضمانت‌های لازم از مسئولان مربوطه در زمینه تهیه میوه با کیفیت گرفته شده است.

وی با تأکید بر اینکه در صورت بی کیفیت بودن، میوه‌ها عودت داده می‌شود، ادامه داد: همه دستگاه‌های خدمات رسان و نظارتی باید پای کار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صمت گیلان در ادامه با بیان اینکه ۳۶ اکیپ گشت مشترک بازرسی و نظارت برای کنترل بازار در ایام نوروزی پیش بینی شده است، گفت: گشت‌های نظارتی بر بازار شب عید از ابتدای اسفند ماه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حمایت از حقوق مصرف کنندگان، بازرسی‌ها بدون ملاحظه دارای اهمیت و در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: کم کاری‌ها غیر قابل قبول است. باید در فرصت باقیمانده اقدامات لازم انجام شود.

دلق پوش با اشاره به ظرفیت‌های توریستی و گردشگر پذیری بالای استان گیلان، بیان کرد: مباشرین خرید سیب و پرتقال پس از خرید نسبت به سورتینگ مجدد قبل از عرضه به مردم در محل سردخانه اقدام می‌کنند.

وی افزود: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار گیلان در ایام نوروزی ۷۰۰ تن پرتقال و ۷۰۰ تن سیب در استان از تاریخ ۲۵ اسفند ماه امسال لغایت یکم فروردین سال ۹۹ از طریق شرکت تعاونی روستایی استان با همکاری شهرداری‌ها در کل شهرستان‌های استان با تعرفه دولتی عرضه خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان گیلان تنظیم بازار حقوق شب عید میوه شب عید انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت

به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ طبق جدیدترین نرخنامه، قیمت انواع قارچ و جوانه در میادین و بازار‌های میوه و تره بار به شرح ذیل است؛

 قارچ دکمه‌ای فله پشت بسته درجه یک ۶۵هزار تومان

 قارچ دکمه‌ای فله پشت باز درجه دو ۳۵ هزار تومان

 قارچ دکمه‌ای اسلایس شده هر بسته یک کیلوگرمی درجه یک ۵۲ هزار تومان

 قارچ دکمه‌ای بسته‌بندی یک کیلوگرمی ۶۷ هزار تومان

 قارچ صدفی فله هر کیلوگرم ۱۱۰ هزار تومان

 جوانه شبدر بسته بندی بالای ۲۵۰گرم ۳۳هزار تومان

 جوانه گندم بسته بندی بالای ۲۰۰ گرم ۲۱ هزار تومان

 جوانه ماش بسته بندی بالای ۳۰۰ گرم ۳۵هزار تومان

 جوانه مخلوط سالادی بسته بندی بالای ۲۰۰ گرم ۳۵ هزار تومان

 جوانه یونجه (آلفا) بسته بندی بالای ۲۰۰ گرم ۳۲هزار تومان

 قارچ دکمه‌ای قهوه‌ای ۴۰۰ گرمی هر بسته ۴۳ هزار تومان

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار
  • طرح نظارتی بازار نورزو و رمضان در خراسان شمالی به پایان رسید
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • قیمت قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت
  • قیمت انواع میوه و سبزی +جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی در بازار
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • ۱۶۰ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در مازندران معدوم شد
  • معدوم‌سازی ۱۶۰ هزار کیلو از فرآورده‌های خام دامی در مازندران