Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :طرح کاپ (کاهش پسماند) با توزیع بیش از ۵۰۰ مخزن جدید تفکیک پسماند در شمال تهران و توسعه آموزش های همگانی اجرایی می شود.

امتداد :طرح کاپ (کاهش پسماند) با توزیع بیش از ۵۰۰ مخزن جدید تفکیک پسماند در شمال تهران و توسعه آموزش های همگانی اجرایی می شود.

به گزارش امتداد ، مانی جعفریان سرپرست امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک با بیان این مطلب اظهار داشت: طرح کاپ با هدف کاهش تولید پسماند و تفکیک از مبداء در شهر تهران در حال اجراست که اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه یک نیز در همین راستا ۲ هزار مخزن تفکیک داخل مجتمع ها، مدارس، ادارات و… جانمایی کرده و علاوه بر آن اقدام به تهیه و توزیع بیش از ۵۰۰ مخزن کارتن پلاست و پلاستیکی دیگر در ادارات تابعه و غیر تابعه این منطقه نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در حال حاضر برای تشویق و فرهنگ سازی نیروهای خدماتی در ادارات تابعه و غیر تابعه شهرداری منطقه یک ، آنها در ازای تحویل پسماند خشک جمع آوری شده به پیمانکار تفکیک پسماند مبلغی را دریافت می کنند .
جعفریان تصریح کرد: نصب ۳ دستگاه تغذیه حیوانات شهری در بوستان های قیطریه، نیاوران و جمشیدیه از دیگر اقدامات مدیریت پسماند منطقه یک است که بر اساس آن با انداختن هر بطری خالی آب و مایعات به محل مشخص شده روی دستگاه از طریق سنسور مقداری غذا برای حیوانات آزاد و حیوانات شهری می توانند از آن استفاده کنند.
این مقام مسئول افزود: با توجه به روزهای پایانی سال و اجرای سنت خانه تکانی با هماهنگی انجام شده قرار است غرفه های بازیافت اقدام به جمع آوری دور ریز های حجیم منازل و تحویل اقلام مناسب ، به خیریه ها نماید
وی بخش آموزش را از مهمترین بخش اجرای طرح کاپ دانست و گفت: ۱۰ کلبه بازیافت در مدارس مستقر است که علاوه بر جمع آوری پسماند خشک مدارس ، اقدامات آموزش و فرهنگ سازی را در خصوص روش های کاهش تولید پسماند ، روش های کم حجم سازی و نهادینه شدن فرهنگ زیست محیطی بین شهروندان با حضور کارشناسان و آموزشگران بازیافت ارائه می کنند.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: تفکیک پسماند در شمال تهران شهرداری منطقه یک جمع آوری طرح کاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شستشوی ۷ مخزن با ظرفیت ۵۲ هزارو ۶۰۰ مترمکعب در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سعید پاشازاده اظهار داشت: در سال گذشته اداره بهره برداری (بخش تولید آب) اقدام به شستشوی تعداد ۷ مخزن به ظرفیت ۵۲۶۰۰ متر مکعب نموده است.   وی افزود: شستشوی این مخازن با مقدار ۱۷۰ مترمکعب آب توسط دستگاه پر فشار واترجت به همراه ۶۰ کیلوگرم پودر پرکلرین جهت ضدعفونی کردن مخازن مورد استفاده قرار گرفته است.   وی گفت: همچنین در فرآیند تصفیه خانه طبق برنامه تعداد ۵ دستگاه از اکسیلاتور‌های تصفیه خانه شماره یک با مقدار ۵۰ مترمکعب آب پر فشار و ۱۰ کیلو ماده گندزدا (پودر پرکلرین) شستشو و سوپرکلرینه شد.

دیگر خبرها

  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • ضرورت آموزش جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مدارس
  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس
  • شستشوی ۷ مخزن با ظرفیت ۵۲ هزارو ۶۰۰ مترمکعب در ارومیه
  • کشف پاتوق مافیای زباله در این منطقه از تهران
  • افزایش ظرفیت مخازن آب شهری کردستان
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ دمای تهران از فردا کاهش می یابد
  • کشف پاتوق مافیای زباله در این منطقه تهران | ۱۲ میلیارد تومان جریمه پیمانکاران شهرداری در صورت دیدن زباله گرد بر سر مخازن
  • جریمه هنگفت شهرداری تهران برای زباله دزدها | محمدی: در مدیریت پسماند با کسی شوخی نداریم
  • شدت گرفتن بارش‌ها در کشور/ دمای هوا کاهش می‌یابد