Web Analytics Made Easy - Statcounter

دعوت بانوان بسیج رسانه استان گلستان از مردم به حضور حداکثری در انتخابات با پویش رسانه‌ای «پژواک مطالبه‌گری از گلستان تا بهارستان» انجام شد، تاکید بانوان فعال رسانه و فضای مجازی «انتخاب هر گلستانی، مجلس با مشی سلیمانی» بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اهمیت انتخابات دوم اسفند بهانه‌ای شد تا جمعی از بانوان فعال رسانه بسیج رسانه و فضای مجازی استان گلستان در یک دورهمی صمیمی گردهم آیند و ضمن دعوت از مردم به مشارکت حداکثری تاکید بر مطالبه‌گری از نامزدهای انتخابات داشته باشند، پویش رسانه‌ای با محتوای «پژواک مطالبه‌گری از گلستان تا بهارستان»، «مطالبه گلستانی‌ها از بهارستانی‌ها» و «انتخاب هر گلستانی، مجلس با مشی سلیمانی» در نوع خود جالب و در خور تامل بود، در این میان واکنش فعالان رسانه در پاسخ به سه سوال برای شرکت در انتخابات شنیدنی است که در ذیل به آن اشاره می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* منتخبان انتخابات به فکر مردم باشند

طیبه درخشانفر یکی دیگر از فعالان رسانه است و اعتقاد دارد شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی هر ایرانی مسلمان است و با شرکت فعال خود در انتخابات به جهانیان اعلام خواهیم کرد که مثل همیشه پاسدار خون شهیدان و انقلاب خواهیم بود.

این فعال رسانه ادامه داد: امیدوارم نمایندگان منتخب به مردم بتوانند به خوبی از عهده وظایف و مسئولیت‌هایی که بر دوش آنها گذاشته شده به خوبی برآیند تا شرمنده انقلاب و مردم نباشند.

درخشانفر افزود: اهمیت انتخابات در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی؛ جدی گرفتن انتخابات و شرکت در آن است که قطعا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و مستکبران جهان خواهد بود اگرچه حاج قاسم سلیمانی در راه آرمان‌های اسلامی به شهادت رسید ولی قاسم سلیمانی‌های زیادی متولد شدند.

وی گفت: رسالت اصحاب رسانه در مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح این است که همچون سایر اقشار در انتخابات شرکت فعال داشته باشند و با انتخاب فرد اصلح همچون همیشه حضور پررنگ خود را در صحنه به نمایش بگذارند.

* با تحقیق درست از انتخاب خود هیچگاه پشیمان نمی‌شویم

اعظم محبی خبرنگار خبرگزاری مهر در استان گلستان بر این باور است که برای انتخاب افراد شایسته در خانه ملت باید وقت گذاشته شود اگر آگاهانه انتخاب کنیم، تحقیق لازم را داشته باشیم و افرادی را راهی بهارستان کنیم که دارای تخصص لازم باشند از انتخاب خود هیچگاه پشیمان نمی‌شویم.

این فعال رسانه از مردم دعوت کرد تا در انتخابات دوم اسفند حتما شرکت کنند تا در تعیین سرنوشت کشور اثرگذار باشند.

* شرکت در انتخابات وظیفه دینی و اخلاق حرفه‌ای است

معصومه سادین خبرنگار روزنامه خبر شمال و اقتصاد مردم گفت: من در انتخابات شرکت می‌کنم برای اینکه وظیفه دینی و اخلاق حرفه‌ای ایجاب می‌کند، اهمیت انتخابات در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی این است که حاج قاسم مکتب عشق و مردمداری است و به همه جوانب آگاه بود ایشان نمونه یک مرد اصیل است.

وی ادامه داد: بر خود وظیفه می دانم که در انتخابات شرکت کرده و علاوه بر آن مردم را نسبت به مشارکت حداکثری دعوت کنم به عنوان رسانه تکلیف خود می‌دانم که نسبت به شفاف‌سازی و آگاه‌سازی عموم مردم در انتخاب اصلح حرکت کنم.

*نمایندگانی را وارد خانه ملت کنیم که ادامه‌دهنده مکتب سلیمانی باشند

سمیرا رجبی فعال رسانه‌ای در استان گفت: من هم قطعا در انتخابات شرکت می کنم، هرکسی که دلبستگی به ایران و انقلاب اسلامی دارد باید در این انتخابات شرکت کند ما شرکت در این انتخابات را یک تکلیف الهی و دینی می‌دانیم برای اینکه نسبت به خون شهدای وظیفه شرعی داریم.

این فعال رسانه تاکید کرد: باید نمایندگانی را وارد خانه ملت کنیم که در مسیر انقلاب باشند، از همه مهمتر پیرو راه ولایت باشند و مکتب سلیمانی را ادامه دهند، اهمیت انتخابات در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی این است که مجلس انقلابی شکل بگیرد.

وی افزود:  اهمیت حضور پرشور در انتخابات بسیار حائز اهمیت است، امروز چشم امید آزادی‌خواهان جهان در اقصا نقاط عالم به انقلاب اسلامی است لذا باید همگان به مشارکت حداکثری در انتخابات کمک کنند لازم است نمایندگانی را وارد مجلس کنیم که در تراز انقلاب اسلامی باشند، رسالت اصحاب رسانه این است که منشور گام دوم انقلاب را برای مردم بازخوانی کنند.

این فعال رسانه ادامه داد: رسانه‌ها در انتخابات نقش چندبعدی ایفا می کنند از یکسو رسانه ها می‌توانند خواسته‌ها و آرای مردم و دیدگاه‌های سیاسی و اجتماعی آنان را به مسوولان انتقال دهند و از سوی دیگر تاثیرات و نتایج نظرات مردمی در فعالیت‌های کشور را نشان دهند تا اعتماد و اطمینان بین مردم و دولت افزایش یابد.

*به افرادی رای بدهیم که بتوانند مشکلات مردم در حوزه معیشت و اقتصاد را حل کنند

مریم مقراضی از فعالان فضای مجازی گفت: من در انتخابات شرکت می‌کنم برای اینکه آینده کشور برایم مهم است مقام معظم رهبری فرمان داده که حتماً در این میدان سیاسی شرکت کنیم حتی اگر کسی مورد قبول ما نیست از بین آنهایی که وارد گود رقابت شدند بهترین را انتخاب کنیم.

اهمیت انتخابات در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی این است که گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم اهمیت حضور پرشور در انتخابات برای آبادانی کشور و تمامی آزادی‌خواهان جهان مهم است چشم امید تمام جهان اسلام به ایران است انشاالله بتوانیم مشت محکمی بر دهان اسرائیل و آمریکا بزنیم و به افرادی رای بدهیم که بتوانند مشکلات مردم در حوزه معیشت و اقتصاد را حل کنند.

*با درس گرفتن از مکتب سلیمانی راه برای توطئه‌های دشمن بسته می‌شود

سیده معصومه مرتضوی فعال فضای مجازی گفت: من در انتخابات شرکت می‌کنم برای اینکه شرکت در انتخابات نشان می‌دهد مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی وجود دارد و مردم می‌توانند نقش تعیین‌کننده در سرنوشت کشور داشته باشند ما با درس گرفتن از مکتب حاج قاسم سلیمانی شجاعت انقلابی و تکیه بر قدرت ملی خودمان راه را برای توطئه‌های دشمن می بندیم.

وی ادامه داد: رسانه‌ها باید نسبت به معیارها و ملاک‌هایی که رهبر عزیزمان در انتخاب شخص اصلح فرمودند مردم را آگاه کنند، یقینا نتیجه آن به نفع مردم خواهد شد.

فائزه نوچمنی از پایگاه خبری ساجدخبر گفت: با افتخار پای صندوق‌های رای حاضر خواهم شد برای اینکه یک تکلیف شرعی است حضور پرشور و انتخاب فرد انقلابی یکی از مهمترین مولفه های مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است و رسالت رسانه در این برهه ارائه شاخصه‌های انتخاب فرد شایسته به مردم است نمایندگانی که بتوانند نسبت به حل مشکلات جامعه گام اساسی بردارند.

فاطمه سپهری از دیگر فعالان رسانه گفت: من در انتخابات شرکت می‌کنم چرا که تکلیف شرعی، ملی و فردی است که به طور غیر مستقیم در اداره امور کشور تاثیرگذارم، انتخاب اصلح باید برگرفته از آرمان‌های نظام اسلامی باشد این در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است آگاهی و جهت‌دهی افکار عمومی نسبت به مسئله انتخابات و نماینده‌های اصلح یکی از رسالت های مهم رسانه‌ها است.

* رسانه‌ها زمینه انتخاب افراد کارآمد را فراهم کنند

نرگس حسین‌زاده خبرنگار پیشکسوت روزنامه سلیم و پایگاه خبری گلستان فردا گفت: من در انتخابات شرکت می‌کنم برای این که خودم را مسئول می‌دانم و در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی انتخاب فرد اصلح بسیار مهم است و باید در این مسیر حرکت کنیم که این یکی از مهمترین رسالت‌های مردم و به ویژه رسانه‌ها در آگاه‌سازی افکار عمومی است.

وی ادامه داد: رسالت اصحاب رسانه در مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح این است که با اطلاع‌رسانی درست و صحیح به مردم زمینه انتخاب افراد کارآمد را فراهم کنند.

*با انتخاب مسوولان انقلابی حافظ و رهرو سیدالشهدای مقاومت خواهیم بود

زهرا مطهری فعال فضای مجازی هم با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه ملی است، گفت: برای اینکه آینده ایران اسلامی برایم مهم در انتخابات شرکت می‌کنم همانطوری که خداوند فرموده سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه خودش سرنوشت خودش را تغییر دهد با این رویکرد در انتخابات حاضر خواهم شد.

این فعال مجازی ادامه داد: اهمیت انتخابات در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی حرکت در مسیر ولایت بود ما هم با انتخاب مسئولین انقلابی حافظ و رهرو سیدالشهدای مقاومت خواهیم بود، رسالت اصحاب رسانه در مشارکت حداکثری این است که یک یادآوری به مردم کنند که وظیفه ملی و دینی خود را در صحنه انتخابات انجام دهند و نشان دهند که دین از سیاست جدا نیست.

*افرادی را انتخاب کنیم که باعث حرکت به سمت یک ایران قوی شود

فاطمه علی نجفی از دیگر فعالان فضای مجازی نیز گفت: در انتخابات حتما شرکت می‌کنم برای این که تضمین‌کننده امنیت کشور است، دشمنان جمهوری اسلامی از سلاح‌های ما می‌ترسند ولی از اتحاد و همبستگی ما بیشتر می‌ترسند و به فرمایش مقام معظم رهبری حضور در انتخابات همچون زره فولادی در مقابل مستکبران است.

وی در خصوص اهمیت انتخابات در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی معتقد است که مکتب حاج قاسم سلیمانی یک مکتب انقلابی است با توجه به اینکه در آستانه انتخابات مجلس هستیم باید مکتبی را انتخاب کنیم که باعث حرکت به سمت یک ایران قوی شود، رسالت اصحاب رسانه در مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح این است که همانند دیگر اقشار جامعه در انتخابات شرکت کنند اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم در خصوص این رویداد برای تحقق مشارکت گسترده و همه جانبه بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/83001

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات رسانه استان گلستان گلستان من در انتخابات شرکت می کنم من در انتخابات شرکت می کنم شرکت در انتخابات وظیفه مشارکت حداکثری انتخاب کنیم انقلاب اسلامی پویش رسانه ای استان گلستان انتخاب افراد مکتب سلیمانی داشته باشند انتخاب فرد بسیج رسانه حضور پرشور آگاه سازی خانه ملت ما شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال است

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» توجه به مشاغل خانگی است که انتظار داریم با برنامه ریزی مناطق و همکاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری با برگزاری بازارچه‌های محلی به این مشاغل کمک شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فرزانه کلاهدوزان امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در دستور صدوبیست‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن هفته فرهنگی اصفهان، اظهار کرد: این روزها اصالت حلقه مفقوده ای است که همه به دنبال یافتن آن هستند و «پشت مطبخ» ساختار جدیدی از گردشگری غذا و توجه به اصالت دیرینه مردم اصفهان در پخت غذاهای اصیل است که توسط اداره گردشگری سازمان فرهنگی به مردم اصفهان ارائه شده است.

وی افزود: در این راستا فراخوان پخت غذاهای اصیل ایرانی در ۱۶ عنوان مشخص و بر اساس کتاب پشت مطبخ (جلد اول)، به عنوان یکی از رویدادهای مهم گردشگری هفته فرهنگی اصفهان ارائه شده است.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ۱۶۰ نفر از افرادی که در این رویداد ثبت نام می‌کنند به رقابت برای پخت ۱۶ غذای با اصالت اصفهان خواهند پرداخت، گفت: امیدواریم با همکاری باغ‌های بانوان، فرهنگسرا و دیگر نهادهای شهرداری این مسابقه ویژه با مشارکت بانوان برای ارائه فرهنگ غذایی اصیل مردم اصفهان همراه باشد.

کلاهدوزان ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» توجه به مشاغل خانگی است که انتظار داریم با برنامه ریزی مناطق و همکاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری با برگزاری بازارچه‌های محلی به این مشاغل کمک شود.

وی خاطرنشان کرد: در بازار گل و گیاه همدانیان غرفه‌هایی برای عرضه محصولات مشاغل خانگی و سازه‌های دست‌ساز سرپرست خانوار ایجاد شده و بعضی از آن‌ها در اختیار زنان سرپرست خانوار قرار گرفته است که بر خود لازم می‌دانم از سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان برای انجام این اقدام تشکر کنم.

کد خبر 746588

دیگر خبرها

  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • مطالبه تاسیس بیمارستان شهر جدید سهند از استاندار آذربایجان شرقی
  • توجه به مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال است
  • سرای نوآوری رسانه و محتوای دیجیتال راه‌اندازی می‌شود