Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام اسکندری در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: همچنین هزار سری اقلام منزل بین کپرنشینان و سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان توزیع شد.

وی بیان کرد: تاکنون مجموعه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق و سپاه سلمان سیستان و بلوچستان چهار هزار و ۸۹۱ سری جهیزیه در سطح این استان توزیع کرده است.

معاون محرومیت زدایی قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: اقلام توزیع شده بین ۱۱تا۱۸ قلم و شامل یخچال، ماشین لباسشویی، فرش، لوازم آشپزخانه و اجاق گاز  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: توزیع لوازم التحریر، بسته‌های معیشتی و لوازم منزل در سیستان و بلوچستان و جنوب شرق از دیگر اقدامات انجام شده توسط قرارگاه قدس جنوب شرق بوده است.

منبع: الف

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان جنوب شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزوبازسازی مدارس خسارت دیده از سیل در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، رییس سازمان نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس کشور گفت:دومین کاروان تجهیزات آموزشی وسرمایشی مدارس هدیه شهدای دانش آموز به دانش آموزان مناطق سیل زده ارسال شد.
خانمحمدی با اشاره به خسارت سیل اخیر در جنوب استان گفت:سیل اخیر در جنوب سیستان وبلوچستان به ۳۶۸مدرسه آسیب زد وبرای بازسازی این مدارس در دومرحله تجهیزات ارسال کردیم.
وی ادامه داد:در مرحله اول نزدیک به چهار میلیاردتومان ودر این مرحله که مرحله دوم می‌باشد نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی وسرمایشی در حال ارسال به مناطق سیل زده هستیم.
معاون وزیر آموزش پرورش خاطر نشان کرد: این تجهیزات شامل میز، صندلی وکولر وسایر نیاز‌های مدارس است که مستقیم به مدارس آسیب دیده بارگیری وارسال شد.
وی تصریح کرد:برای تجهیز تمامی مدارس سیستان و بلوچستان در مرداد ماه سالجاری هم بزرگترین محموله ارسالی را خواهیم داشت تا شروع فصل بازگشایی سال تحصیلی آینده مهرماه، مدارس این مناطق هیچ گونه کمبود امکاناتی نداشته باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در شهرستان خواف
  • افزایش ۹درصدی سفر‌های نوروزی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اهدای ۱۷۹۶ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای ۱۷۹۴ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • ۱۴۵ بندسار خسارت دیده از سیل بلوچستان مرمت و بازسازی شد
  • تأمین آب شرب باکیفیت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • مرمت وبازسازی ۱۴۵ بندسارخسارت دیده از سیل به اتمام رسید
  • بازسازی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • تجهیزوبازسازی مدارس خسارت دیده از سیل در جنوب سیستان و بلوچستان